לוגו של סוניק ללא רקע

מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית

מפעל הייצור שלנו בחולון
מתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלת
חשוב להדגיש המוצר הוא לא יבוא טורקי!

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

 

סגירת מרפסות שלא משנה את הנוף

מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית בחולון

עבודות נבחרות

מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית

סגירת מרפסות בזכוכית משדרגת את המרפסת בביתכם, אבל זה לא מסתכם רק בכך. מערכת זכוכית הזזה מתקפלת גם הופכת את המרפסת לשימושית יותר ופונקציונלית כל השנה. בין אם אתם נהנים מהמרפסת בשמש הקיץ או מתרווחים בה בהנאה בחורף, סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת מעניקה לכם פתרון רב שימושי ואסתטי ברמות הכי גבוהות. וכאן עולה השאלה, היכן ניתן להשיג סגירת מרפסת מטיב מעולה. והתשובה – מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, ברמה מקצועית גבהה במיוחד. חברה בולטת וראויה לציון בתחום הזה היא סוניק גלאס. זו חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף, באיכות מצוינת והכל בזכות ניסיון רב ובזכות ייצור ישראלי, רק בארץ. לחברה מחויבות לאיכות, אמינות ושימוש בחומרים מהשורה הראשונה. 

 

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

למי שרוצה מרפסת סגורה עם זכוכית, סוניק גלאס הפכה לשם דבר, מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית עם תהליכי ייצור מתקדמים ופתרונות נהדרים. 

מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית סוניק גלאס – כל היתרונות 

סוניק גלאס, מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, ידועה בכמה יתרונות ראויים לציון. המפעל זכה למוניטין בזכות שילוב של כל אלה: 

  1. אמינות ואיכות גבוהים – סוניק גלאס ידועה במחויבותה הבלתי מתפשרת לייצור מערכות של זכוכית מתקפלת למרפסת ברמה גבוהה ובאמינות גבוהה. הדיוק של מפעל הייצור הישראלי מבטיח שכל מוצר עומד בתקנים מחמירים, ומספק ללקוחות שקט נפשי.
  2. עמידות גבוהה, ללא חלודה – הודות לגלגלים ולמערכות תמיכה עמידות מתוצרת המפעל, סגרת המרפסת דורשות תחזוקה מינימלית. לא מופיעים כתמי חלודה או כתמים אחרים. תוחלת חיים ארוכה זו מבטיחה כי ההשקעה שלכם בסגירת מרפסת משתלמת בטווח הארוך.
  3. הגנה גבוהה מפני השמש – במפעל החברה מקפידים על ייצור פתרונות שמספקים הגנה משופרת מפני קרינת השמש. המרפסות שומרות על נוחות והצללה גם בימי הקיץ הלוהטים. 
  4. אחריות ללקוח – כלקוחות, אתם יכולים לסמוך על מוצרי סוניק גלאס, מכיוון שהם מגיעים עם אחריות המעידה על איכותם ואמינותם. 
  5. כחול לבן, ייצור מקומי – סוניק גלאס מייצרת בגאווה את כל מה שנדרש לצורך התקנת מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת, אך ורק בישראל. זאת אומרת שכל לקוח של המפעל למעשה תומך בכלכלה הישראלית ויכול ליהנות מראש שקט בזכות הקפדה על אמצעי בקרת איכות קפדניים ושימוש בחומרים איכותיים וגימור מושלם.

איך תזהו מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית ברמה גבוהה במיוחד 

מפעל איכותי לסגירת מרפסות בזכוכית צריך להיות בעל כמה מאפיינים. קודם כל מומחיות. עובדי המפעל צריכים להיות אנשי מקצוע שמבינים את האקלים הים תיכוני, מכירים את תקנות הבנייה בארץ ויודעים להתייחס במדויק להעדפות הצרכנים. במפעל ברמה גבוהה מקפידים על תהליך ההתקנה מקצועי. זה כולל מיקום קפדני של מסילות האלומיניום, לוחות זכוכית וכל היתר, כדי להבטיח יציבות ובטיחות. מערכות מודרניות צריכות להציע פתיחה וסגירה קלה של המרפסת.

ייצור סוגי מרפסות מגוונים עם סגירה בזכוכית

מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית יכול להציע לצרכן סוגים שונים של פתרונות. למשל, פתרון של וילון זכוכית מתקפל. פתרון של מרפסות ייחודיות שמתאימות להתקנה לקומות התחתונות, כאשר סגירות אלה עשויות לדרוש מנגנוני סגירה שונים מאלה שבקומות הגבוהות. למפעל איכותי ישנם פתרונות העונים על האתגרים הייחודיים של מרפסות בכל גובה.

חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון מייצרת פתרונות נוספים שמותאמים לקומות גבוהות. עבור מרפסות רבי קומות יש סט דרישות מיוחדות. הפתרונות צריכים להתאים למשל להתנגדות רוח מוגברת ולכלול אמצעי בטיחות ייעודיים. מפעל מצטיין צריך להציע פתרונות העונים על דרישות אלה, אך זה לא הכל. בנוסף ישנן סגירות זכוכית למרפסות שצריכות פתרונות ייחודיים. כל זאת בין אם בשל גודל, צורה או גורמים אחרים. לסיכום, מפעל אמין צריך להיות מסוגל לספק פתרונות מותאמים אישית כדי להבטיח עמידה בדרישות הספציפיות של כל לקוח.

התקשרו עכשיו 077-8039781