לוגו של סוניק ללא רקע

זכוכית מתקפלת למרפסת

מהיום המרפסת שלכם היא יודעת להתקפל
עם מערכת זכוכית איכותית לסגירת מרפסות העומדת בכל הדרישות והתקנים בישראל

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית מתקפלות לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

 

זכוכית מתקפלת למרפסת קלה לתפעול

למה מומלץ לעשות סגירת מרפסת עם מערכת זכוכית מתקפלת?

עבודות נבחרות

זכוכית מתקפלת למרפסת

‏זכוכית מתקפלת למרפסת מביאה אליכם עולם שלם של יופי, סגנון ואיכות חיים. מערכת זכוכית הזזה מתקפלת מכניסה הביתה, למרפסת, חוויה צלולה, שקופה וללא רבב.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

פתרון מהפכני ושמו זכוכית מתקפלת למרפסת ‏

זכוכית מתקפלת למרפסת מיוצרת בסגנונות שונים, לרבות וילון זכוכית מתקפל. עיצוב גאוני ורב השראה זה, מבוסס על לוחות מרובים של זכוכית מחוסמת באיכות גבוהה. פתרונות כאלה תוכלו לקפל ולהחליק הצידה, כך שבין רגע המרפסת הסגורה הופכת לפתוחה. במצב סגור, מרפסת סגורה עם זכוכית מספקת חלל מעוצב ובו בידוד מעולה. יחד עם זאת, הזכוכית מאפשרת כניסת אור טבעי ללא הגבלה ולפי הצורך. חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף מאפשרת לכם ליהנות ממרפסת שיכולה להיות סגורה או פתוחה, מתי שרוצים ואיך שרוצים. תמיד נעים, תמיד נוח. 

‏סוניק גלאס – המובילים בתחום של זכוכית מתקפלת למרפסת‏

חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון בשם סוניק גלאס, מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות. החברה נחשבת למובילה בתחומה, ייצור מערכות זכוכית מתקפלות למרפסות, תחת אמות מידה של פתרונות ללא פשרות. יש כמה סיבות שהופכות את החברה לבחירה מצוינת, לשדרג המרפסת. 

‏‏סוניק גלאס משתמשת ברכיבים עמידים בפני חלודה. זה הופך כל סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת לפתרון עמיד, שנשאר כחדש לאורך שנים. הפתרונות מתוצרתה לא זקוקים כמעט לתחזוקה שוטפת, גם תחת אקלים קשוח כפי שיש בארץ. בחברה מקפידים על תהליכי ייצור מדויקים, ללא דופי. מערכות הזכוכית המתקפלת מיוצרות בקפידה תוך שימוש בחומרים איכותיים, המבטיחים אריכות ימים, יופי ועמידות. השימוש בזכוכית מחוסמת מבטיח הגהה לבני הבית ולאורחים, יחד עם הנאה מהנוף שמסביב, והכל צלול כבדולח. 

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית שומרת על הבית מפני קרני השמש, שומרת על הבית קריר יותר, חוסכת בהוצאות חשמל על מיזוג והכל – בעיצוב מרהיב לעין. כל זאת, תוך מתן אחריות ללקוח ועל בסיס ייצור ישראלי. כל החלקים וההרכבה כחול לבן. ללא ייבוא של חלקים סוג ב', הכל ברמה הטובים ביותר – סוג א'.

‏למה כדאי זכוכית מתקפלת למרפסת‏

‏בעזרת המומחיות של מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית תוכלו בקרוב ליהנות מכל היתרונות: 

  1. ‏זכוכית מתקפלת למרפסת הופכת את המרפסת לפונקציונלית כל השנה. תוכלי ליהנות מהמרפסת שלכם, ולא משנה מהו מזג האוויר מסביב. 
  2. זכוכית מתקפלת למרפסת נראית נהדר. מגע של אלגנטיות לדירה, לבית, לבניין. ‏
  3. המרפסות הסגורות הופכות לאזור מבודד, כך שאתם נהנים מחיסכון אנרגטי ובית נעים יותר.
  4. מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת מגינה מרוח, גשם, חום, קור. כך המרפסת שימושית תמיד, מתי שרוצים ולכל מטרה. אירוח, משחק, ארוחה נעימה וכן הלאה. ‏
  5. בית מעוצב יותר, ללא צורך בשיפוצים ארוכים, במחיר שווה לכל נפש. 

‏לקוחות מרוצים: אפשרויות שונות של זכוכית מתקפלת למרפסת‏

זכוכית מתקפלת למרפסת לא מגיעה בצורה אחת מוכנה מראש. ניתן להזמין פתרונות מותאמים אישית. למשל, ‏ עיצוב סגור במלואו או עיצוב שבו סוגרים רק חלקים מסוימים של המרפסת, תוך השארת צד פתוח. ניתן להזמין פתרונות ייחודיים לכל קומה, לכל טעם, בעיצוב שיותאם לרצונכם ולאופי הבית שלכם. ‏ 

‏בשורה התחתונה, זכוכית מתקפלת למרפסת היא המילה האחרונה בשיפור מרפסות שמש. קבלו מרפסת שמגדירה מחדש את האופן בו תוכלו ליהנות מהבית, מהמרפסת, מאירוח או רגיעה, בכל עונה ובכל השנה. פתרון תוצרת הארץ, שמיוצר, מותקן ומסופק על ידי חברה אמינה, בעל מספר רחב של לקוחות מרוצים. סוניק גלאס מתמחה בפתרונות לפי מידה, בדיוק בטעם שלכם.

התקשרו עכשיו 077-8039781