לוגו של סוניק ללא רקע

חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף

חברה מומלצת לסגירת מרפסות בזכוכית שלא תשנה לכם את הנוף מפעל ייצור ישראלי איכותי

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת שלא משנה את הנוף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת מזכוכית לבית פרטי

החברה המומלצת ביותר לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף

עבודות נבחרות

חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף

הרצון ליהנות מבית משופר, עם מרפסת שחושפת את יופיו של הנוף שמסביב, יכול להתממש בפתרון יפה ועדכני. יותר ויותר אנשים מתקינים במרפסת מערכת זכוכית הזזה מתקפלת. מגמה הולכת וגוברת זו של סגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף, מאפשרת לכם ליצור שילוב מפעים של חללי פנים וחוץ. התוצאה – אזור פונקציונלי, נוח, מזמין ועם נוף! רוצים לדעת עוד על מרפסת סגורה עם זכוכית? במאמר זה נציג לפניכם חברה העומדת בחזית החדשנות והאיכות בתחום הזה. 

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס, כחול לבן: חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף

סוניק גלאס הוא מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, ששם בקדמת הבמה את הייצור כחול לבן. ייצור ישראלי, בלתי מתפשר, איכותי, בשילוב התקנה ברמה גבוהה. למי שמחפש סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת, אל תסתפקו בפתרון יבוא מהמזרח, שלא מחזיקים מעמד לאורך זמן. לצורך סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית עדיף להיעזר בחברה מקצוענית, ישראלית, שמבצעת בקרת איכות גבוהה ומקפידה של שירות לקוחות ואמינות לאורך כל הדרך. סגירה מזכוכית או וילון זכוכית מתקפל מבית סוניק גלאס – הטוב ביותר למרפסת שלכם, לבית שלכם, בשבילכם. 

  • סוניק גלאס משתמשת בטכנולוגיה חדשנית לתכנון והתקנה של לוחות זכוכית מעולים, זכוכית מחוסמת. 
  • הסגירות מאפשרות לראות הכל מסביב, בחופשיות. הפתרונות המוצעים נועדו להקטין כל הפרעה מול הנוף הפתוח.
  • סוניק גלאס מספקת אפשרויות הניתנות להתאמה אישית, מפני שכל בית ייחודי ולכל מרפסת כדאי להתאים פתרון תפור, כמו כפפה ליד. 
  • הצוות בסוניק גלאס בקיא ומנוסה בשירותי ההתקנה, עבודה מדויקת, תוצאות מצוינות. 
  • בחברה נוהגים לשלב את לוחות הזכוכית בחלל המרפסת שלכם, תוך מצוינות עיצובית והשקעה בכל הפרטים הקטנים. 
  • לצד שמירה על נוף פתוח, תיהנו מהגנה מפני מזג אוויר קשה, שמש או גשם. מגיע לכם ליהנות מהמרחב שסביב המרפסת, בכל מזג אוויר, בכל עונה, בכל הזדמנות. 

סגירת מרפסות עם זכוכית שאינה משנה את הנוף – הכי יפה, הכי כדאי 

סגירת מרפסת באמצעות המומחים של חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף הולכת ותופסת מקום של כבוד בכל רחבי הארץ. מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת מספקת אפשרות נפלאה להביט בנוף, בוקר או ערב, עם כוס קפה או ארוחה, עם חברים או משפחה ואפילו ליצור פינת עבודה כיפית במיוחד. 

זכוכית מתקפלת למרפסת מכניסים פנימה שפע של אור טבעי, מה שמחמיא למרפסת ולבית, במגוון רחב של שעות היום. יחד עם זאת, סגירות זכוכית עוזרות גם לשמור בפנים על טמפרטורה נעימה יותר, לאורך כל השנה. ויתרון נוסף של חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון – היכולת להכניס יותר שקט הביתה. לוחות זכוכית משופרים חוסמים חלק גדול מגלי הקול הרועשים מחוץ למרפסת, כלומר מחוץ לבית. העיצוב המודרני, התכליתי והמדויק או המינימליסטי יגרום לכם להתאהב במרפסת מחדש. 

פתרונות מגוונים, בסגנון שלכם 

סוגי סגירת מרפסות עם זכוכית שאינה משנה את הנוף מאפשרים לכם לבחור את הטוב ביותר בשבילכם. סגירות עם הצללה מובנית או עם זכוכית ללא מסגרת. פתרונות לפתיחה וסגירה עם או בלי מנגנון טכנולוגי. לוחות זכוכית ייחודיים להזזה שלא צריך להפעיל כוח, עם זווית ראיה נרחבת, פנורמית וצלולה.  

עם שלל יתרונות של מרפסת סגורה, מול נוף יפה, אור טבעי בשפע ובקרת אקלים מיטבית, המרפסת שלכם תשתדרג ובגדול. הכל תוך הפחתת רעש ואסתטיקה מדהימה, בטעם שלכם. פתרון חדשני זה מאפשר לכם ליהנות מיופייה של הסביבה שלכם ולנצל טוב יותר את המרפסת היפה. סגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף – איכות ישראלית יפה, ייצור ישראלי מוקפד של סוניק גלאס.

התקשרו עכשיו 077-8039781