לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסת זכוכית אקורדיון

ייצור ישראלי ואיכותי של מרפסות זכוכית אקורדיון לשיפור חלל המגורים.
מומחים בייצור מוצרים עם טכנולוגיה מתקדמת אסתטיים ועמידים במיוחד

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית מתקפלות (אקורדיון) לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומיניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת מרפסת זכוכית אקורדיון

למה כדאי לעשות סגירת מרפסת זכוכית אקורדיון?

העבודות שלנו

היתרונות של סגירת מרפסת זכוכית אקורדיון מסוניק גלאס

בחירת סגירת מרפסת זכוכית אקורדיון מסוניק גלאס מציעה יתרונות רבים המשפרים את איכות החיים ואת ערך הבית שלך. סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת מאפשרות מעבר חלק בין חללים פנימיים וחיצוניים, ומזמינות אור טבעי תוך מתן הגנה מפני פגעי מזג האוויר. הגמישות של עיצוב האקורדיון פירושה שבעלי בתים יכולים לפתוח או לסגור בקלות את המרפסות שלהם בהתאם למזג האוויר או להעדפתם האישית, להרחיב למעשה את שטח המחיה שלהם וליהנות מהחוץ מבלי לעזוב את הנוחות של ביתם. יתר על כן, תכונות בידוד הקול של החומרים האיכותיים של סוניק גלאס מפחיתות משמעותית את זיהום הרעש, ויוצרות סביבה שלווה ורגועה. בנוסף, הבנייה החזקה של מערכות זכוכית אקורדיון מבטיחה אבטחה מוגברת, ומעניקה לבעלי בתים שקט נפשי. יעילות אנרגטית היא יתרון מרכזי נוסף, שכן הזכוכית המבודדת מסייעת לשמור על טמפרטורות פנימיות עקביות, מה שעלול להפחית את עלויות האנרגיה. בסך הכל, סגירות המרפסת האקורדיון של סוניק גלאס מציעות פתרון אלגנטי, מעשי ובן קיימא לחיים מודרניים.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סגירת מרפסת זכוכית אקורדיון כל הסוגים

סגירות מרפסת זכוכית אקורדיון מגיעות במגוון סוגים כדי לענות על סגנונות אדריכליים שונים והעדפות בעלי בתים. הסוגים הנפוצים ביותר כוללים מערכות זכוכית אקורדיון ללא מסגרת, המציעות נוף חלק ובלתי מופרע ויוצרות תחושה של פתיחות ומרחב. ישנן גם מערכות אקורדיון ממוסגרות המספקות מבנה מוגדר יותר, המשפרות את המשיכה האסתטית של בתים מסורתיים ועכשוויים כאחד. מערכות מסוימות משלבות בידוד תרמי, מה שהופך אותן לאידיאליות לאזורים עם תנאי מזג אוויר קיצוניים, ומבטיחות יעילות אנרגטית ונוחות בתוך הבית. בנוסף, ישנן אפשרויות מותאמות אישית הזמינות המאפשרות זכוכית כהה או חלבית, העונות על צרכי הפרטיות מבלי להתפשר על אור טבעי. כל סוג של סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת מעוצבת תוך מחשבה על פונקציונליות וסגנון, ומבטיח שבעלי בתים יוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת לחלל ולאורח החיים שלהם.

למה לבחור בסוניק גלאס

בחירה בסוניק גלאס פירושה בחירה באיכות, חדשנות ושביעות רצון הלקוחות. עם מוצרים המיוצרים אך ורק בישראל, לא רק שאתם מקבלים מערכות שעומדות במבחן הזמן, אלא שאתם גם נהנים משירות אישי ואחריות לכל החיים. סוניק גלאס באמת מסמלת את השילוב המושלם של פונקציונליות, סגנון ועמידות.

התקשרו עכשיו 077-8039781