לוגו של סוניק ללא רקע

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת

המערכת המובילה בישראל להתקנה במרפסות עם תקנים מחמירים
זכוכית עבה ומחוסמת , ככה זה נראה!

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית מתקפלת מומלצת למרפסות ופרגולות במראה נקי , בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומיניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף פנורמיות

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

 

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת של סוניק, אלה היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

החיבה למרפסות יכולה ללבוש צורה מודרנית, חדשה, יפה ושקופה יותר. פתרונות חדשניים ממשיכים לעצב מחדש את האופן שבו אנו חווים את הבתים ומרחבי המגורים שלנו, והפעם נתייחס אל מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת. מערכת הזכוכית המתקפלת הולכת ותופסת מקום חשוב  כבחירה מומלצת ביותר עבור בעלי בתים ודירות שרוצים עיצוב יפה עם שיק אדריכלי מרהיב. מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת לא רק משפרת את היופי האסתטי של כל נכס, אלא גם מציעה גישה מחוברת ומתמשכת בין פנים וחוץ. 

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

כשמדובר בבחירת מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית ברמה גבוהה במיוחד, אתם מוזמנים להכיר את סוניק גלאס. סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת מתוצרת החברה כוללת פתרונות חדשניים שמשדרגים את חללי המגורים שלכם ואת המרפסות – לגבהים חדשים. תוכלו להתהדר בפתרונות כגון וילון זכוכית מתקפל או מערכת זכוכית הזזה מתקפלת תוצרת כחול לבן. ייצור מקומי במקום ייבוא ממקורות זולים של תוצרת סוג ב'. מרפסת סגורה עם זכוכית באיכות מצוינת תכניס חיים חדשים ומבריקים לביתכם. 

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת זה סוניק גלאס

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם שומעים על האפשרות של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מבית סוניק גלאס, בואו נתייחס לכמה יתרונות. 

  1. בגלל העיצוב – סוניק גלאס מתמחה ביצירת מערכות זכוכית מתקפלות שלא רק מצטיינות בפונקציונליות שתתחברו אליה מיד, אלא גם מתחברות עם האסתטיקה הביתית המועדפת עליכם. העיצובים הנבחרים מדגימים איך נראים דיוק וחדשנות.
  2. פתרונות בהרמוניה מושלמת – זכוכית מתקפלת למרפסת מתוצרת החברה מתוכננת להשתלב עם צרכי המשפחה הישראלית, תוך יצירת זרימה הרמונית בין הבית לבין המרפסת והנוף שמסביב. זו הדרך להוסיף ערך ונוי לסביבת הפנאי והאירוח שלכם.
  3. עמידות ואיכות ללא פשרות – סוניק גלאס שמה בראש סדר העדיפויות שימוש בחומרים איכותיים בייצור. אם חיפשתם חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון, עם עמידות ואיכות, מצאתם! מחויבות החברה לעמידות ולגימור מעולה מבטיחה שהמערכות יוכלו לעמוד במבחן הזמן, לאורך זמן ועם בתנאי מזג אוויר משתנים.
  4. נוחות בשימוש יום יומי – מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת סוניק גלאס מספקות יופי אך גם נוחות בשימוש יום יומי מתמשך. ניתן לפתוח או לסגור בקלות, מה שמאפשר לכם להתאים את חלל המגורים שלכם למזג האוויר, בכל יום, בכל עונה. 
  5. חסכו בחשמל – חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף מאפשרת לכם מעתה ואילך גם לחסוך הרבה חשמל. סוניק גלאס מבינים את הצורך הזה ומתכננים את מערכות הזכוכית המתקפלת שלהם כך שיספקו בידוד מעולה, ויסייעו לווסת את הטמפרטורה בתוך הבית ולהפחית את צריכת החשמל השוטפת שלכם.

למה כדאי מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת יכולה לשדרג באופן מיידי את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם בזכות נוף פתוח לכל אורך הדרך. כל זאת בנוסף לשפע של אור טבעי, שמכניס הביתה אווירה מוארת ומזמינה. כמו כן, מערכות אלה שוברות את המחסומים בין חללי פנים וחוץ, ונותנות תחושה של בית גדול יותר ומרפסת רחבה יותר. חשובה לא פחות, היכולת לפתוח את מערכת הזכוכית המתקפלת לצורך אוורור. כך תוכלו להבטיח שהבית שלכם ישאר רענן ומאוורר היטב. 

לסיום, סוניק גלאס מציעה מגוון אפשרויות בכל הנוגע למערכות זכוכית מתקפלת, ומאפשרת לכם לבחור את הפתרון המושלם שיענה על הדרישות הרצויות שלכם. כעת ברור שמערכת זכוכית מתקפלת מומלצת משנה את כללי המשחק עבור המשפחה הישראלית שרוצה לשדרג את הבית וליהנות ממרפסת שקופה, יפהפייה ומושלמת.

התקשרו עכשיו 077-8039781