לוגו של סוניק ללא רקע

וילון זכוכית מתקפל

מרפסת מושלמת לסגירה עם וילון זכוכית מתקפל
שפשוט שומר על נוף פנורמי נקי המערכת הזו תוצרת ישראל!

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות עם וילון זכוכית מתקפל ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

וילון זכוכית מתקפל

וילון זכוכית מתקפל, זו התוצאה שתקבלו אחרי ההתקנה!

עבודות נבחרות

וילון זכוכית מתקפל

בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים המודרני, חידושים ממשיכים להגדיר מחדש את האופן שבו אנו משפרים את הבתים ודירות המגורים שלנו. חידוש שצובר פופולריות עצומה בשנים האחרונות נקרא וילון זכוכית מתקפל. תכונה ייחודית זו יוצרת חיבור מושלם בין סביבות פנים הבית לבין סביבות החוץ, תוך שיפור האסתטיקה והפונקציונליות. בכל הנוגע לווילונות זכוכית מתקפלים, מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית סוניק גלאס הינו מהטובים ביותר מסוגו. חברה זו פיתחה פתרונות חדשניים המשפרים את האופן שבו אנו נהנים ממרפסות מרהיבות ואיכותיות יותר.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

וילון זכוכית מתקפל מבית סוניק גלאס – איכות במלוא מובן המילה

סוניק גלאס יודעת לייצר מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת, עם מגוון רחב של יתרונות. למשל:

  1. עיצוב חדשני שכדאי להכיר – סוניק גלאס מתמחה בייצור מערכת זכוכית הזזה מתקפלת  המשתלבות בצורה יפה בכל מרפסת. העיצובים של החברה מאופיינים בדייקנות, עיצוב מושקע וחדשנות פונקציונלית. וילון זכוכית מתקפל מתוצרת החברה מבטיח שחלל המגורים שלכם יישאר מסוגנן ופונקציונלי, בטעם שלכם.
  2. התאמה אישית – וילונות הזכוכית המתקפלים של סוניק גלאס מתוכננים להשתלב בצורה מותאמת אישית במרפסת שלכם. הם יוצרים זרימה הרמונית בין חלל פנים וחוץ ומאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות.
  3. עמידות ואיכות – סוניק גלאס שמה בראש סדר העדיפויות שלה את השימוש בחומרים איכותיים בייצור וילון זכוכית מתקפל. מחויבות זו לעמידות מבטיחה שהמערכות הזכוכית יוכלו לעמוד במבחן הזמן ובתנאי מזג אוויר שונים.
  4. וילון רב שימושי – מרפסת סגורה עם זכוכית מספקת פתרון רב שימושי באופן חסר תקדים. ניתן לפתוח או לסגור את וילון הזכוכית בקלות, מה שמאפשר לכם להתאים את חלל המגורים שלכם למזג האוויר המשתנה, בכל יום מחדש. 
  5. חיסכון ויעילות – סוניק גלאס מבינה את החשיבות של יעילות אנרגטית וחיסכון בחשמל. זכוכית מתקפלת למרפסת נועדה לספק בידוד מעולה, עוזרת לווסת את הטמפרטורה בתוך הבית ולהפחית את צריכת האנרגיה.

וילון זכוכית מתקפל עם כל היתרונות 

בזכות וילון זכוכית מתקפל של חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון נוסף, תוכלו ליהנות משלל יתרונות. קודם כל, הווילונות מזכוכית מביאים הביתה נוף פנורמי ללא הפרעה וללא מחסום. זה מאפשר לכם ליהנות מיופייה של סביבתכם בלי לצאת מהבית. וילונות אלה מאפשרים זרימת שפע של אור טבעי שמגיע ומציף את החללים הפנימיים הסמוכים. בכך נוצרת אווירה מוארת ומסבירת פנים המפחיתה את הצורך בתאורה מלאכותית במהלך היום. 

סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת מעלימה כמעט לגמרי את הגבולות בין חלל הפנים והסביבה החיצונית. הסגירה מאפשרת לכם ליהנות מסביבת מנוחה או הנאה מהאוויר הצח, בשקיפות מושלמת. צריך גם להוסיף כי וילון זכוכית מתקפל תומך באוורור משופר בבית. פתיחת הווילונות מאפשרת אוורור מעולה, רענון חלל המגורים באוויר חיצוני תוך שמירה על נוחות וביטחון.  

סוגי וילון זכוכית מתקפלת לסגירת מרפסת

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית בהתקן בסגנון וילון זכוכית מגיעה בכמה סגנונות אפשריים. 

  • וילונות כפולים – וילונות אלו מתקפלים, ויוצרים פתח רחב וחיבור דרמטי בין חללי הפנים והחוץ.
  • וילונות הזזה – וילונות הזזה מתקפלים מזכוכית נעים אופקית, ומאפשרים לכם לפתוח את המרפסת באופן חלקי או מלא תוך חיסכון במקום.
  • וילונות אקורדיון – וילונות זכוכית מתקפלים בסגנון אקורדיון מתקפלים באופן שהופך אותם לאידיאליים למרפסות עם מרחב מוגבל.
  • וילונות זכוכית ללא מסגרת – וילונות אלה מספקים נוף נקי וללא הפרעות, עם מסגור מינימלי שלא מפריע לקווי הראייה הפנורמיים.
  • פתרונות מותאמים אישית – סוניק גלאס מציעה עוד פתרונות מותאמים אישית כדי לענות על דרישות אדריכליות שונות.
התקשרו עכשיו 077-8039781