לוגו של סוניק ללא רקע

הצללה למרפסת

פתרון הצללה אפקטיבי ומסוגנן למרפסות בייצור ישראלי איכותי.
הצללה למרפסת משדרגת את המרחב החיצוני

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות, הצללה למרפסת  ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

מרפסת סגורה עם זכוכית

מה הם היתרונות של הצללה למרפסת?

עבודות נבחרות

מה שכדאי לדעת על הצללה למרפסת

כששוקלים הצללה למרפסת, חשוב להבין את מגוון היתרונות והאפשרויות הזמינות כדי לשפר את המרחב החיצוני שלכם. הצללה למרפסת שמש לא רק משפרת את הנוחות על ידי יצירת סביבה קרירה יותר, אלא גם מספקת פרטיות מנופים סמוכים. היא פועלת כמגן מפני תנאי מזג אוויר קשים, ומאפשרת שימוש ממושך יותר בשטח החיצוני שלכם. יעילות אנרגטית היא יתרון משמעותי נוסף, מכיוון שהצללה יכולה להפחית את הצורך במיזוג אוויר על ידי שמירה על חללים פנימיים סמוכים קרירים יותר. יתר על כן, היא מגנה מפני קרני UV מזיקות, שיכולות לפגוע בעור ולדהות רהיטים חיצוניים. לא כדאי להתעלם מהאטרקטיביות האסתטית; פתרון ההצללה הנכון יכול לשפר משמעותית את המראה החיצוני של הבית שלכם, ולהוסיף לערכו. ישנן אפשרויות הצללה רבות, מסוככים נשלפים ועד מבני גג קבועים, כל אחד מהם מציע רמות מתכווננות של אור שמש וגמישות כדי להתאים לצרכים הספציפיים שלכם. בנוסף, מערכת הצללה מעוצבת היטב יכולה להגדיל את ערך הנכס שלכם על ידי שיפור הפונקציונליות והמראה שלו. בחירת פתרון הצללה עמיד ודורש תחזוקה נמוכה מבטיחה הנאה וערך לטווח ארוך. לכן, כשמתכננים להצל על המרפסת שלכם, קחו בחשבון גורמים כמו חומר, סגנון, תחזוקה והתקנה כדי למצוא את האיזון המושלם בין פונקציונליות לאסתטיקה.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

חשיבות ההצללה האיכותית למרפסת

‏הצללה איכותית למרפסת אינה רק עניין של אסתטיקה; זהו אלמנט מכריע במיצוי הפונקציונליות והנוחות של שטחי המגורים החיצוניים שלך. פתרונות הצללה נאותים יכולים להגן מפני תנאי מזג אוויר קשים, כולל אור שמש עז, גשם ורוח, ולהבטיח שהמרפסת שלך תישאר מקלט נוח בכל עת. יתר על כן, פתרונות הצללה למרפסת יכולה לשפר משמעותית את הפרטיות והביטחון, וליצור מקלט מבודד למנוחה ולבידור. השקעה במערכות הצללה עמידות ומעוצבות היטב כמו אלו המוצעות על ידי סוניק גלאס מוסיפה גם ערך לנכס שלך, ומשפרת את המשיכה והשימושיות הכללית שלו. עם פתרון ההצללה הנכון, המרפסת שלך יכולה להפוך להרחבה לכל עונות השנה של אזור המגורים שלך, ולהציע שילוב מושלם של נוחות פנימית ורעננות חיצונית.
 

למה לבחור בסוניק גלאס להצללת המרפסת שלך

בחירה בסוניק גלאס להצללת המרפסת שלך מביאה איתה שלל יתרונות. ראשית, סוניק גלאס מתגאה במוצרים איכותיים מתוצרת ישראל המבטיחים עמידות ואריכות ימים. בניגוד לאפשרויות הצללה סטנדרטיות, מערכות הזכוכית המתקפלות של סוניק גלאס מציעות פתרון חדשני ואלגנטי שלא רק משפר את המראה החזותי של החלל שלך אלא גם את הפונקציונליות שלו. מערכות אלה מאפשרות שימוש גמיש במרפסת שלך, ומספקות את היכולת להתאים את רמת החשיפה ליסודות הטבע כרצונך. בנוסף, סוניק גלאס מחויבת לשירות לקוחות מעולה, ומציעה ייעוץ אישי כדי להבטיח שעונים על הצרכים וההעדפות הספציפיים שלך. עם אחריות לכל החיים על המוצרים האיכותיים שלהם, כמו מערכת הזכוכית המתקפלת טיארה, סוניק גלאס מבטיחה שההשקעה שלך מוגנת, מה שהופך אותם לבחירה האידיאלית עבור כל מי שמחפש לשדרג את מרחב המחיה החיצוני שלו.

התקשרו עכשיו 077-8039781