לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת חורף לבתי קפה ומסעדות

פתרון להרחבת השימושיות של אזורים חיצוניים לאורך העונות הקרות.
סגירת חורף מאפשרת לבתי קפה ומסעדות לשגשג גם בחודשים הקרים והגשומים.

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת חורף לבתי קפה ומסעדות, מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת מרפסת עם וילון מתקבל להצללה טבעית ונעימה

למה כדאי לעשות סגירת חורף לבתי קפה ומסעדות ?

עבודות נבחרות

מדוע סגירת חורף חשובה לבתי קפה ומסעדות?

מערכות סגירת חורף חיוניות לאזורי סעודה בחוץ, במיוחד באזורים שבהם הטמפרטורה יורדת משמעותית הקרים. הם משמשים כמחסום מגן מפני מזג האוויר הקשה של החורף, כולל רוחות קרות, בחודשי גשם ואפילו שלג, ומאפשרים למסעדות ובתי קפה להמשיך להציע חוויית ישיבה בחוץ מבלי להתפשר על נוחות או אווירה. יכולת הסתגלות זו חיונית לא רק לשמירה על שביעות רצון הלקוחות אלא גם לקיום פעילות עסקית לאורך כל השנה.

חשיבות סגירת החורף חורגת מעבר לנוחות הפיזית של הלקוחות. הוא ממלא גם תפקיד משמעותי בערעור האסתטי והפונקציונלי של חללים חיצוניים. מערכת סגירת חורף מעוצבת היטב, כגון אלו המוצעות על ידי סוניק גלאס, יכולה לשפר את המשיכה החזותית של אזור סעודה, ולהפוך אותו לאפשרות אטרקטיבית ללא קשר לעונה. בנוסף, מערכות אלו יכולות לסייע בחיסכון באנרגיה על ידי מתן שכבת בידוד נוספת, מה שעלול להפחית את עלויות החימום בחודשים הקרים.

במהותה, יישום מערכת סגירת חורף לבתי קפה ומסעדות הוא מהלך אסטרטגי שיכול להשפיע משמעותית על יכולתו של עסק למשוך ולשמר לקוחות לאורך כל השנה, ולהבטיח שהקסם של סעודה באוויר הפתוח יישמר גם מול צינת החורף.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

כל היתרונות בסגירת חורף מחוץ למסעדות ובתי קפה

שילוב סגירת חורף שקופה במרחבים החיצוניים של מסעדות ובתי קפה מציע מגוון יתרונות, והופך אזורים אלה למקומות סעודה מזמינים לאורך כל השנה. ראשית, שיפורים כאלה מגדילים משמעותית את השטח הניתן לשימוש של המוסד, ובכך מאפשרים סידור ישיבה מורחב. הרחבה זו מתואמת ישירות עם הפוטנציאל להכנסה גבוהה יותר, אפילו בעונות הקרות יותר. הקסם העיקרי של סגירת חורף שקופה אלה הוא יכולתה להעלות את רמת הנוחות של האורחים על ידי הגנה עליהם מפני הרוחות הקרות והסוערות של החורף ומשקעים, וכל זאת תוך הבטחת חווית סעודה נעימה ללא קשר לתנאי מזג האוויר החיצוניים.

שילוב מערכות זכוכית שקופות ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המשיכה החזותית של סעודה בחוץ. מערכות אלה מציעות נופים ברורים ולא מופרעים, ומאפשרות לסועדים ליהנות מיופיו של הנוף שמסביב מוגנים לחלוטין מפני פגעי מזג האוויר. יתר על כן, סגירות כאלה מועילות למאמצי חיסכון באנרגיה; הן יוצרות אפקט חממה המחמם באופן טבעי את האזור, ומפחית את הצורך בשיטות חימום מלאכותיות.

סגירות חורף מאלומיניום מציעות פתרון אלגנטי ומודרני להרחבת השימושיות של חללים חיצוניים בחודשי החורף הקרים. טבעם הקל אך העמיד הופך אותם לבחירה אידיאלית עבור מסעדות ומקומות שרוצים ליצור סביבות מבודדות ועמידות בפני מזג האוויר מבלי להתפשר על האסתטיקה. התכונות הטבועות של האלומיניום, כגון עמידותו בפני חלודה וקורוזיה, מבטיחות שמבנים אלה יכולים לעמוד בתנאי החורף הקשים תוך שמירה על המראה והשלמות שלהם לאורך זמן.

מלבד מתן יתרונות מעשיים, אימוץ סגירות חורף למסעדות משמש כהצעת מכירה ייחודית. הוא מושך לקוחות המוקירים את האווירה של סעודה בחוץ אך נרתעים מהאי נוחות של מזג אוויר קר יותר. בתמצית, יישום סגירות חורף שקופות במסעדות ובתי קפה לא רק מגדיל את מספר ימי הפעילות ומגביר את שביעות רצון הלקוחות, אלא גם מוסיף שכבה של גיוון וקיסום, ומשפר את חווית הסעודה הכוללת.

מה מבדיל את סוניק גלאס בשוק סגירות החורף?

סוניק גלאס מבדילה את עצמה בשוק סגירת החורף באמצעות מספר מאפיינים מרכזיים המותאמים במיוחד לצרכים של אזורי סעודה חיצוניים. בחזית, המחויבות שלה לאיכות היא בלתי מעורערת בכל מוצר. בניגוד לאפשרויות אחרות שעשויות להיות תלויות ביבוא של איכות משתנה, מערכות סוניק גלאס מיוצרות מקומית לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. זה מבטיח שכל התקנה תהיה עמידה, אמינה ובנויה לעמוד בפני עונות חורף רבות.

אפשרויות ההתאמה האישית בולטות כתכונה משמעותית נוספת של סוניק גלאס. בהבנה ששום שני חללים חיצוניים אינם זהים, סוניק גלאס מספקת פתרונות בהתאמה אישית שיכולים להתאים לכל דרישת עיצוב או גודל. רמת גמישות זו מאפשרת לבעלי מסעדות ובתי קפה להמציא סגירת חורף העונה על הצרכים הפונקציונליים שלהם תוך שיפור האטרקטיביות האסתטית של המקום שלהם, ובכך העשרת חווית הסעודה הכוללת.

מערכות סוניק גלאס מגובות באחריות לכל החיים, המדגישה את ביטחון החברה בעמידות ובאיכות המוצרים שלה. הבטחה זו מעניקה לבעלי עסקים שקט נפשי, בטוחים בידיעה שההשקעה שלהם מוגנת היטב לאורך זמן.

הטבע ידידותי למשתמש של מערכות סוניק גלאס גם מבדיל אותן. מצוידות במנגנוני קיפול והחלקה המתוכננים לפעולה ללא מאמץ, מערכות אלה מאפשרות התאמות מהירות בתגובה לתנאי מזג אוויר משתנים או להעדפות הלקוחות. קלות השימוש והתחזוקה הזו מבטיחה שעסקים יוכלו למקסם את השימוש בחללים החיצוניים שלהם עם אי נוחות מינימלית.

האיכות המעולה, אפשרויות ההתאמה האישית הנרחבות, האחריות לכל החיים וקלות השימוש יוצאת הדופן הופכים את סוניק גלאס לבחירה המובילה לסגירות חורף בפינות אוכל חיצוניות. תכונות אלה מבדילות את סוניק גלאס ממתחריה ומספקות ערך חסר תקדים לעסקים המבקשים לשפר את חוויות האוכל באוויר הפתוח שלהם.

התקשרו עכשיו 077-8039781