לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת פרגולה

סגירת פרגולה בהתאמה אישית בייצור ישראלי עם איכות ללא פשרות.
שדרוג פרגולה עם סוניק גלאס מציעה יתרונות רבים ללא תחרות

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

 

סגירת מרפסת בגג

למה כדאי לעשות סגירת פרגולה?

עבודות נבחרות

האיכות העדיפה של מוצרי סוניק גלאס

סוניק גלאס בולטת בשוק בזכות מחויבותה הבלתי מתפשרת לאיכות. בניגוד לרבים מהחלופות שמסתמכות על יבוא, סוניק גלאס מתגאה בהצעת מערכות זכוכית איכותיות מתוצרת ישראל. מסירות זו לאומנות מעולה מבטיחה שכל סגירת פרגולה לא רק נעימה מבחינה אסתטית אלא גם בנויה להחזיק מעמד. על ידי בחירת חומרים מהסטנדרט הגבוה ביותר והעסקת תהליכי ייצור קפדניים, סוניק גלאס מבטיחה מוצרים המציעים עמידות ופונקציונליות ללא תחרות. מיקוד זה באיכות הוא עדות למשימתה של סוניק גלאס לספק לבעלי בתים את הפתרון הטוב ביותר האפשרי להפיכת החללים החיצוניים שלהם.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

פתרונות הניתנים להתאמה אישית לכל פרגולה

‏בהבנה שכל מרחב חיצוני הוא ייחודי, סוניק גלאס מציעה מגוון רחב של מערכות זכוכית מתקפלות הניתנות להתאמה אישית כדי להתאים לכל עיצוב פרגולה ולהעדפת האסתטיקה של בעל הבית. בין אם אתם מחפשים את האלגנטיות של סגירת פרגולה עם זכוכית , המתגאה במפרט עשיר ובתוספות, או את המעשיות של מערכת ההחלקה סלייד מאסטר לאפשרות שאינה מתקפלת, סוניק גלאס תכסה אתכם. כל מערכת יכולה להיות מותאמת אישית כדי להתאים למידות ולסגנון הספציפיים של הפרגולה שלכם, תוך הבטחת שילוב חלק עם עיצוב החוץ הקיים שלכם. רמת ההתאמה האישית הזו לא רק משפרת את היופי של המרחב שלכם אלא גם ממקסמת את הפונקציונליות שלו, ומאפשרת לכם ליהנות מהפרגולה שלכם כל השנה, ללא קשר לתנאי מזג האוויר.

סגירת פרגולה לחורף

סגירת הפרגולה שלך לחורף היא צעד הכרחי כדי להבטיח שהמרחב החיצוני שלך יישאר פונקציונלי ומגן במהלך החודשים הקרים. על ידי התקנת מערכת סגירת פרגולה עם זכוכית באיכות גבוהה, כגון אלו המוצעות על ידי סוניק גלאס, אתה יכול להפוך את הפרגולה שלך למקלט נעים שמגן עליך מפני תנאי החורף הקשים. זה לא רק מרחיב את השימושיות של האזור החיצוני שלך אלא גם מגן על הרהיטים והעיצוב שלך מפני נזקים הנגרמים משלג, גשם וטמפרטורות קפואות. יתרה מכך, הבידוד הנוסף מהזכוכית יכול לעזור לשמור על סביבה חמה יותר, מה שמאפשר לך ליהנות מיופיו של נוף החורף בנוחות. סגירת הפרגולה עם זכוכית עמידה ואסתטית היא צעד חכם שמגביר את הגמישות וההנאה של ביתך לאורך עונת החורף.

היתרון בבחירת יצרן ישראלי מקומי

בחירה בסוניק גלאס, יצרן ישראלי מקומי גאה, מציעה יתרונות משמעותיים. ראשית, בחירה בייצור מקומי פירושה תמיכה בכלכלה המקומית והנאה משירות אישי ישיר שרק חברה מקומית יכולה לספק. הקרבה של סוניק גלאס ללקוחותיה מבטיחה זמני תגובה מהירים, גישה קלה יותר לשירות ותחזוקה, והזדמנות לייעוץ אישי במפעל או בביתכם. יתרה מכך, על ידי בחירת יצרן מקומי, הלקוחות נמנעים מהמכשולים של סחורות מיובאות, כגון זמני אספקה ארוכים יותר ופערים פוטנציאליים באיכות. המחויבות של סוניק גלאס לשוק הישראלי ניכרת בהתמסרותה למצוינות, חדשנות ושביעות רצון הלקוחות, מה שהופך אותה לבחירה המועדפת לסגירת פרגולות ומרפסות.

שירות יוצא דופן ואחריות

סוניק גלאס מבדלת את עצמה לא רק באמצעות האיכות העדיפה של מוצריה אלא גם באמצעות שירות הלקוחות יוצא הדופן שלה ותוכניות האחריות המקיפות שלה. כל התקנה מלווה במחויבות לשביעות רצון הלקוח, המודגשת על ידי תשומת לב אישית מהייעוץ הראשוני ועד לתמיכה לאחר ההתקנה. סוניק גלאס מציעה אחריות לכל החיים על מערכות נבחרות, כגון מערכת הזכוכית המתקפלת טיארה, המבטיחה שההשקעה שלך תהיה מוגנת לשנים רבות. רמת השירות וכיסוי האחריות הזו משקפים את הביטחון של סוניק גלאס בעמידות המוצרים שלה ואת מסירותה לספק שקט נפשי ללקוחותיה. עם סוניק גלאס, בעלי בתים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שסגירת הפרגולה שלהם תישאר תכונה מדהימה ופונקציונלית של מרחב המגורים החיצוני שלהם לטווח הארוך.

התקשרו עכשיו 077-8039781