לוגו של סוניק ללא רקע

חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון

החברה המובילה ביותר לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

אנו חברה המובילה ביותר בייצור סגירת מרפסות בזכוכית עם צל שלא צריך לשים וילון 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

פתרון הצללה מזכוכית לסגירת מרפסת שמש

חברה ישראלית לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון, מה זה אומר?

עבודות נבחרות

חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון

סגירת מרפסות באמצעות מערכת זכוכית הזזה מתקפלת יכולה לייצר חללי אירוח מרהיבים ומרפסות משודרגות. זו היא מגמה הולכת וגוברת, המציעה לכם את האפשרות ליהנות מיופי של החוץ, נוף מרהיב פתוח, שנשקף דרך וילון זכוכית מתקפל . כל זאת במרפסת משופרת, תוך שמירה על פרטיות והגנה מפני מזג האוויר. מה זה אומר? זו גישה חדשנית ויפה במיוחד שכוללת מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת, על בסיס לוחות זכוכית מחוסמת. כל זאת יכול לבוא בשילוב עם הצללה מובנית, מה שמבטל את הצורך בווילונות או תריסים נפרדים. במאמר זה נציג חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון, שמתמחה בדיוק בתחום הזה.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס: חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון

רוצים מרפסת סגורה עם זכוכית באיכות הגבוהה ביותר? לצורך התקנת זכוכית מתקפלת למרפסת תוכלו להזמין את המומחים של חברת סוניק גלאס. בכל הנוגע לסגירת מרפסות בהצללה שאינה דורשת וילונות, סוניק גלאס נמצאת בחזית החדשנות. מחכם לכם שלל יתרונות, למשל ייצור ישראלי אותנטי, מא' ועד ת'. כמו כן, סוניק גלאס משתמשת בטכנולוגיה חדישה כדי לתכנן ולהתקין לוחות זכוכית עם פתרונות הצללה משולבים, המבטיחים נוחות ופונקציונליות חסרי תקדים וללא פשרות. החברה מציעה אפשרויות הניתנות להתאמה אישית, לפי מידה, בהתאמה לכל לקוחותיה. בין אם אתם מעוניינים בעיצוב מינימליסטי או במערכת הצללה משוכללת במיוחד, עכשיו יש לכם כתובת, יש לכם למי לפנות. 

שימו לב, על ידי שילוב הצללה בלוחות הזכוכית המחוסמת, סוניק גלאס עוזרת לכם עם יעילות אנרגטית בבית. מערכת ההצללה מובנית מסייעת לווסת את הטמפרטורה בתוך הבית, ומפחיתה את הצורך במיזוג, בקיץ או בחורף. למותר לציין כי לוחות זכוכית עם הצללה מובנית קלים לניקוי ולתחזוקה, והם מעניקים לבית מראה אותנטי, יפה, צלול ומיוחד. 

חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון, עם כל היתרונות

סגירת מרפסת באמצעות חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף מכניסה הביתה שלל יתרונות. למשל, סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת מאפשרת לכם ליצור במרפסת אזור יפה לאירוח, שיש בו גם יותר פרטיות. בכל זמן אפשר להביט בהנאה בנוף החיצוני, לתחושה רגועה ומהנה. 

הפתרונות שמייצר מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית נותנים לכם הגנה עמידה מפני פגעי מזג האוויר. כמו כן, לוחות הזכוכית העמידים שומרים על המרפסת שלכם מפני אבק או לכלוך, שמש או גשם. 

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית יוצרת עבורכם מרפסת רב שמושית. לאחר ההתקנה, מרפסות סגורות יכולות לשמש כחדר עבודה, חדר מגורים רזרבי, למשרד ביתי, פינת אירוח ועוד ועוד. ובנוסף,  סגירות זכוכית עוזרות להשאיר את הבית שקט יותר. חסימת רעשי הסביבה עוזרת לכם ליהנות מהשלווה, גם אם אתם מתגוררים בעיר גדולה. 

חשוב לא פחות, הכל בשילוב עם אסתטיקה מודרנית יפה במיוחד. העיצוב המלוטש והעכשווי של לוחות הזכוכית עם הצללה מובנית תורם רבות לסגנון הביתי וממקסם את חלל המגורים הסמוך למרפסת. אגב, אל תשכחו את ההגנה מפני קרינת UV. המערכת שכוללת ההצללה יכולה לספק הגנה מעולה מפני קרינת השמש, תוך הגנה על רהיטים וחלל הפנים, מפני נזקי השמש הישירים.

איזה סוג של סגירת מרפסות עם צל יתאים לי

מה שנותר להבין, זה שיש כמה וכמה סוגי סגירת מרפסות, עם הצללה שאינה דורשת וילונות. ישנן מערכת הצללה עם מנוע חשמלי, כלומר מערכות אלו מאפשרות לכוונן את ההצללה בלחיצת כפתור, ומספקות נוחות אולטימטיבית. ישנה הצללה ידנית, למי שמעדיף לשלוט בכיוון ההצללה בעזרת מנגנון ידני נוח. ישנם פתרונות שנאספים הצידה, לפתיחה נוחה ויש דגמים שאפר לשלב עם זכוכית כהה או בשילוב טכנולוגיית בית חכם (שליטה מרחוק ואוטומציה). בקיצור, לשיפור חללי המגורים, סוניק גלאס, באיכות מתוצרת הארץ. 

התקשרו עכשיו 077-8039781