לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת בריכות בחורף

סגירת בריכה לחורף להגנה על מבנה הבריכה והאזור שסביבה.
סגירה מאובטחת ממזערת סיכון לתאונות

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת בריכות בחורף, מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

מרפסת סגורה עם זכוכית

למה כדאי לעשות סגירת בריכות בחורף ?

עבודות נבחרות

הצורך בסגירת בריכות בחורף

סגירת הבריכה שלכם לחורף אינה רק לשמירה על ניקיון המים; היא נועדה להגן על המבנה של הבריכה והאזור שסביבה. בחודשים הקרים, מים יכולים לקפוא ולהתרחב, דבר שעלול לגרום נזק לציפוי הבריכה, לאריחים ולמערכת האינסטלציה. בריכות לא מכוסות גם אוספות פסולת, כגון עלים ולכלוך, מה שהופך את ניקיון האביב למשימה מרתיעה יותר. יתר על כן, בריכה פתוחה עלולה להיות סכנה בטיחותית, במיוחד בבתים עם ילדים ובעלי חיים. על ידי סגירת הבריכה שלכם בצורה מאובטחת, אתם ממזערים את הסיכון לתאונות ומבטיחים שהבריכה שלכם תישאר במצב מצוין, מוכנה לקבל את השחייה ברגע שהטמפרטורות יעלו. סוניק גלאס מספקת פתרון אלגנטי ומעשי לטיפול בדאגות אלה, ומציעה שקט נפשי לאורך עונת החורף.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס: בחירה ראשונה לסגירת בריכות

בחירת השיטה הנכונה לסגירת הבריכה בחורף היא קריטית, וסוניק גלאס בולט כאופציה המובילה.סוניק גלאס, הידועה בייצור האיכותי שלה בישראל בלבד, מציעה מגוון מערכות זכוכית מתקפלות המותאמות ליישומים שונים, כולל סגירת בריכות. בניגוד לכיסויים קונבנציונליים, מערכת סוניק גלאס מוסיפה שכבת אלגנטיות לחלל החיצוני שלך, והופכת את אזור הבריכה שלך לתכונה מושכת מבחינה ויזואלית גם מחוץ לעונה. העמידות והעיצוב של המוצרים שלהם מבטיחים שילוב חלק עם כל סגנון בריכה, ממודרני ועד מסורתי. עם סוניק גלאס, בעלי בתים מקבלים לא רק את היתרונות הפונקציונליים של הגנה על הבריכה שלהם, אלא גם שדרוג אסתטי המשפר את המשיכה הכללית של מרחב המחיה החיצוני שלהם. המחויבות שלהם לאיכות, חדשנות ושביעות רצון הלקוחות הופכת את סוניק גלאס לבחירה המובילה עבור אלו המחפשים לחרוף את הבריכה שלהם עם תחכום ואמינות.

היתרונות בבחירת מערכות זכוכית סוניק

העדפת מערכות זכוכית סוניק לסגירת הבריכה שלך מביאה יתרונות רבים. ראשית, המוצרים שלהם מיוצרים מחומרים איכותיים, המבטיחים אריכות ימים ועמידות בפני תנאי מזג אוויר. מערכות הזכוכית המתקפלות מתוכננות לפעולה קלה, המאפשרות פתיחה וסגירה מהירות לפי הצורך. סוניק גלאס מציעה גם מגוון סגנונות שיתאימו לכל עיצוב אדריכלי, מה שמאפשר לשמור על היושרה האסתטית של החלל שלך. בנוסף, המערכות שלהם מגיעות עם אחריות לכל החיים, המעניקה שקט נפשי ועדות לביטחון שיש לסוניק גלאס במוצריה. תכונות אלו יחד הופכות את סוניק גלאס לבחירה עדיפה עבור בעלי בתים המעוניינים לאבטח ולייפות את הבריכות שלהם לעונת החורף.

התקשרו עכשיו 077-8039781