לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת

החברה המובילה בישראל לסגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת ייצור כחול לבן

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית מתקפלות לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו:

פרגולות אלומיניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל.

סגירת מרפסות שלא משנה חזית בניין

למה כדאי לעשות סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת?

העבודות שלנו

סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת

הפיכת המרפסת שלכם לפינת חמד שמתאימה לכל מזג אוויר מעולם לא הייתה קלה יותר! רוצים לשדרג את המרפסת שלכם? 

סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת היא פתרון פונקציונלי ואסתטי גם יחד. 

מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית סוניק גלאס, מייצר ומתקין פתרונות יוצאי דופן המשלבים סגנון מרהיב עין ופונקציונליות שישתלבו היטב בביתכם. 

פתרון אלגנטי מסוג זה משפר את עיצוב החלל הביתי, וגם נותן גמישות ונוחות ללא תחרות.  

סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת מאפשרת לכם ליהנות מהמרפסת שלכם לאורך כל השנה בכל מזג אוויר.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס מובילה בסגירת מרפסות זכוכית מתקפלת

חברת סוניק גלאס מציעה שלל יתרונות שהופכים אותה לבחירה המועדפת לכל מי שמעוניין במרפסת מושלמת, עם זכוכית מתקפלת למרפסת.  

  1. סוניק גלאס מתמחה ביצירת מערכות חדשניות לסגירת מרפסות זכוכית מתקפלת. הפתרונות מותאמים היטב לארכיטקטורה ולעיצוב של ביתכם. 
  2. העיצובים הם לא רק אסתטיים אלא גם איכותיים ומובילים מבחינה פונקציונלית. 
  3. מערכות סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מתקפלת מספקות את הגמישות הנדרשת, כך שתוכלו לפתוח את המרפסת שלכם כשמזג האוויר נעים ולסגור אותה כדי ליצור אזור מוגן אם תנאי מזג האוויר פחות נוחים לכם. יכולת הסתגלות זו משפרת את חוויית המגורים שלכם בבית ובמרפסת. 
  4. לוחות זכוכית מתקפלים בסגנון וילון זכוכית מתקפל, נערמים בצורה מסודרת הצידה כאשר אתם רוצים לפתוח אותם. פתרון כזה ממקסם את שטח המרפסת המנוצל שלכם. זה מועיל מאוד עבור מרפסות קטנות, אך מתאים גם למרפסות גדולות ומרווחות יותר. 
  5. מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת של סוניק גלאס מתוכננות לעמוד בפני פגעי מזג האוויר. פתרונות אלה מציעים בידוד יוצא דופן, שמגן על המרפסת שלכם מפני גשם, רוח וטמפרטורות קיצוניות. הפתרון שמבטיח נוחות לאורך כל השנה. 
  6. סוניק גלאס שמה בראש סדר העדיפויות שלה את התפעול הנוח והידידותי למשתמש. מערכת זכוכית הזזה מתקפלת מתוצרת החברה הינה קלה לתפעול, ומאפשרת לכם לעבור ללא מאמץ בין מרפסת פתוחה לבין מרפסת סגורה לפי הצורך.

מה כדאי לדעת על סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת

מערכות זכוכית מתקפלת משתלבות בצורה טבעית עם המרפסת שלכם. מרפסת סגורה עם זכוכית שומרת על המראה האסתטי של ביתכם תוך הוספת נגיעה של אלגנטיות מודרנית. פתרונות של חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון מספקים בידוד מעולה, ומפחיתים את צריכת האנרגיה על ידי סיוע בוויסות הטמפרטורה בתוך הבית. זה מתורגם לחיסכון באנרגיה ולמרחב ביתי ירוק מבחינה סביבתית. כמו כן, סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת משמשת גם כמחסום קול. פתרונות כאלה מפחיתים רעש מבחוץ ומציעים פרטיות משופרת. כך נוצרת בבית סביבה שקטה ושלווה וממש מרגיעה. 

עוד כדאי לדעת כי גלאס מציעה אפשרויות הניתנות להתאמה אישית. זה מאפשר לכם להתאים את מערכת הזכוכית המתקפלת לצרכים הספציפיים שלכם. בין אם יש לכם מרפסת קטנה, מרפסת גדולה או דרישות אדריכליות ייחודיות, סוניק גלאס יכולה ליצור פתרון שמתאים לכם, באופן מושלם. ואגב, סגירת המרפסת שלכם עם זכוכית מתקפלת לא רק משפרת את איכות החיים שלכם, אלא גם מוסיפה ערך משמעותי לנכס שלכם. קונים פוטנציאליים מוכנים לשלם יותר עבור בית עם מרפסת מעוצבת, שניתן להשתמש בה כל השנה.

לסיכום, סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת משנה את כללי המשחק עבור המעוניינים לשפר את מרחב המגורים בדגש על המרפסת. סוניק גלאס, חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף שומרת על מחויבותה לעיצוב חדשני, רב תכליתיות וידידותיות למשתמש. כאשר בוחנים את היתרונות של מערכות זכוכית מתקפלת, ברור שהן מציעות הרבה יותר מאשר רק הגנה מפני מזג האוויר: איכות, יופי ונוחות! 

התקשרו עכשיו 077-8039781