לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת חורף

סגירת חורף בעלת חשיבות עליונה לעסקים ולבעלי בתים פרטיים
פתרון מבודד מהקור וגם משפר את הפונקציונליות והאסתטיקה

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת חורף – מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

מרפסת סגורה עם זכוכית

למה כדאי לעשות סגירת חורף ?

עבודות נבחרות

הצורך בסגירת חורף

עם בוא החורף מגיעות שלל אתגרים הן לעסקים והן לבתים פרטיים. טמפרטורות יורדות, רוחות מקפיאות וירדת שלג מזדמנת יכולות להשפיע באופן משמעותי על הנוחות והשימושיות של חללים פתוחים כמו מרפסות ופרגולות. יתר על כן, ללא בידוד הולם, עלויות האנרגיה יכולות לזנק שכן מערכות החימום פועלות שעות נוספות כדי לשמור על סביבה פנימית נעימה. כאן מתברר הצורך במערכת סגירת חורף יעילה. סגירה מעוצבת היטב לא רק משמשת כמחסום מפני הקור אלא גם הופכת חללים חיצוניים או חצי חיצוניים לאזורים שמישים, ללא קשר לעונה.

סגירת חורף מתקפלת

מערכת סגירה מתקפלת לחורף, שתוכננה להציע גמישות והגנה בחודשים הקרים, מייצגת פתרון חדשני לבעלי בתים המחפשים לשלב פונקציונליות עם מראה אסתטי. מערכת זו כוללת בדרך כלל אלמנטים נשלפים, כגון דלתות או חלונות מתקפלים, שניתן להתאים בקלות כדי להגן על פנים הבית מפני מזג האוויר הקשה של החורף תוך כדי מתן אפשרות לאור טבעי לחדור ולחמם את חללי המגורים. על ידי שילוב סגירה מתקפלת לחורף בביתך, אתה יוצר מחסום הסתגלותי מפני טמפרטורות קרות, רוח ומשקעים, ומבטיח שסביבת הפנים שלך תישאר נוחה, חסכונית באנרגיה ומזמינה לאורך כל העונה. יתר על כן, הקלות במעבר אלמנטים אלה כדי לקבל ימים חמים יותר מדגישה את המעשיות שלהם, מה שהופך אותם להשקעה אידיאלית עבור אלו המחפשים לשפר את יכולת ההסתגלות של ביתם ואת עמידותו בפני עונות השנה המשתנות.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

היתרונות של סגירות זכוכית של סוניק גלאס

בחירה בסגירות זכוכית של סוניק גלאס מביאה איתה יתרונות רבים לעסקים ובעלי בתים שמתכוננים לחורף. קודם כל, תכונות הבידוד התרמי של מערכות הזכוכית המתקפלות האיכותיות שלהם מבטיחות שהחום יישאר בפנים והקור יישאר בחוץ, מה שמוביל לחיסכון משמעותי באנרגיה. היכולת לשמור על טמפרטורה נוחה ללא תלות יתר במערכות חימום היא גם כלכלית וגם מועילה לסביבה.
יתר על כן, המוצרים של סוניק גלאס מעוצבים עם אסתטיקה בראש. הם משתלבים בצורה חלקה עם כל סגנון אדריכלי, ומוסיפים נגיעה של אלגנטיות לחלל תוך מתן נוף פתוח של נוף החורף. זה אומר שאתה לא צריך להקריב יופי בשביל פונקציונליות; אתה יכול ליהנות מהטוב משני העולמות.
יתרון בולט נוסף הוא העמידות והתחזוקה הנמוכה של מערכות סוניק גלאס. עשויות מחומרים מהשורה הראשונה ונבנו לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, סגירות אלה מבטיחות אריכות ימים וקלות שימוש. בשילוב עם המחויבות של החברה לשירות ואחריות, הלקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שההשקעה שלהם מוגנת לשנים רבות.

סגירת חורף לעסקים

יישום של מערכות סגירה זמניות וחשמליות לחורף יכול לשפר משמעותית את חוויית החורף לעסקים, בתי קפה ומסעדות, ולאפשר להם לשמור על אווירה תוססת גם בחודשים הקרים. סגירת חורף זמנית, כגון תאי סגירה נפתחים או פאנלים ניידים, מספקים גמישות ויכולת הסתגלות, ומאפשרים לעסקים להתאים במהירות את החלל שלהם בהתאם לתנאי מזג האוויר. מצד שני,סגירת חורף חשמלית לבתי קפה ומסעדות, כמו אלו המצוידות בסוניק גלאס, מכניסות אלמנט של נוחות ויעילות, ומאפשרות התאמות אוטומטיות למערכת הסגירה כדי למקסם את החום והנוחות עבור הלקוחות. על ידי שילוב שתי הגישות הללו, מקומות יכולים ליצור סביבה דינמית, חמה ומזמינה, שמשמרת לא רק את הקסם של נופים פתוחים לנוף החורפי אלא גם מבטיחה יעילות אנרגטית ושביעות רצון לקוחות. שילוב אסטרטגי זה של מערכות סגירה זמניות וחשמליות לחורף לא רק משפר את חוויית הלקוח הכוללת אלא גם משמש כהשקעה חכמה, שמניעה שירות, נוחות ואווירה רציפים, מה שיכול בתורו להגביר משמעותית את הכנסות העסק לאורך עונת החורף.

סגירת חורף לבתים פרטיים

סגירת חורף לבתים פרטיים כרוכה בסדרה של הכנות שמטרתן להבטיח שהבתים יהיו חמים, בטוחים וחסכוניים באנרגיה במהלך החודשים הקרים. פעולות אלו כוללות לעתים קרובות אטימת חלונות ודלתות למניעת טיוטות, בידוד קירות ועליות גג לשמירת חום והתקנה או תחזוקה של מערכות חימום כדי לספק סביבה פנימית נוחה. בעלי בתים עשויים גם להשקיע בחלונות עם זיגוג כפול או וילונות תרמיים כדי לשפר עוד יותר את הבידוד ולהפחית את עלויות האנרגיה. מעבר לשמירה על קור בחוץ, הכנות לסגירת חורף למרפסת יכולות לכלול בדיקת הגג לאיתור דליפות פוטנציאליות, ניקוי מרזבים למניעת סכרי קרח והבטחה שצינורות חיצוניים מבודדים כדי למנוע קפיאה. אמצעים אלה לא רק תורמים לסביבת בית נעימה ובטוחה לאורך כל החורף, אלא גם מסייעים במיזעור הוצאות החימום, מה שהופך את סגירת החורף להיבט חיוני בתחזוקת הבית העונתית.

התקשרו עכשיו 077-8039781