לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית

הטרנד החדש שפשוט כובש את המרפסות בישראל ביצור כחול לבן
סגירת המרפסת עם זכוכית פנורמית ללא עמודים

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות במראה פנורמי , בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומיניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף פנורמיות

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

 

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית יתרונות

עבודות נבחרות

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית

האפשרות של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מחוללת מהפכה באופן שבו אנו רואים, מתרשמים ונהנים ממרפסות. 

עיצוב חדשני זה לא רק מרחיב את השימושיות של מרפסות לאורך כל השנה, אלא גם מאפשר לכם ליהנות מהיכולת ליהנות תמיד מהנוף שמסביב.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

כאשר שוקלים לשדרג את המרפסת בבית, הכירו את סוניק גלאס – מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, ברמה גבוהה במיוחד. 

זוהי חברה מובילה בתחום של סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת. כל הייצור, הבקרה והאיכות נשענים על תהליך כחול לבן. 

הכל מתנהל בישראל, ולכן החברה יכולה להציע פתרונות חדשניים המשלבים בצורה נהדרת טיב, יופי, איכות. סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מאפשרת לכם ממש להכניס את היופי של החוץ – פנימה, הביתה.

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית באיכות של סוניק גלאס

סוניק גלאס בנתה את המוניטין שלה כמובילה בתחום של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית, עם הרבה עבודה קשה, מחויבות והקשבה ללקוח. 

  1. סוניק גלאס מתמחה ביצירת מערכות זכוכית פנורמיות שהן סוג של וילון זכוכית מתקפל. המרפסות הללו מדהימות מבחינה ארכיטקטונית וגם איכותיות מבחינה פונקציונלית. העיצובים של מוצרי החברה מאופיינים בדיוק, חדשנות ומחויבות להתאמה עם צרכי הלקוח. 
  2. מערכות הזכוכית הפנורמיות של סוניק גלאס מתוכננות להשתלב בצורה נאותה עם מבנה המרפסת הקיים שלכם. מרפסת סגורה עם זכוכית יוצרת זרימה הרמונית בין חללי פנים ובין חלל החוץ. פתרונות אלה שומרים על האסתטיקה הכוללת של הבית שלכם.
  3. סוניק גלאס מחויבת לשימוש בחומרים איכותיים בייצור מערכת זכוכית הזזה מתקפלת

בסגנון פנורמי. מסירות ומחויבות זו לעמידות מבטיחה שהמערכות יוכלו לעמוד במבחן הזמן ובתנאי מזג אוויר שונים.

  1. סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מבית סוניק גלאס מספקות רב שימושיות ללא תחרות. ניתן לפתוח או לסגור בקלות, מה שמאפשר לכם להתאים את חלל המגורים שלכם לתנאי מזג האוויר המשתנים, לעונות השנה ולהעדפות הייחודיות שלכם.
  2. בתקופה שבה יעילות אנרגטית וחיסכון בחשמל חשובים לכולם, מערכות הזכוכית הפנורמיות של סוניק גלאס מתוכננות לספק בידוד מעולה. זה עוזר לווסת את הטמפרטורות בתוך הבית, להפחית את צריכת האנרגיה ולהפוך את המרחב הביתי שלכם לידידותי לסביבה ונעים בשבילכם. 

יתרונות של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית

רוצים לדעת יותר? אלה כמה מהיתרונות החשובים של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית

  1. נופים עוצרי נשימה –  היתרון הבולט ביותר של זכוכית מתקפלת למרפסת הוא הנופים עוצרי הנשימה, הכל נטול הפרעה לשדה הראייה החוצה. תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים של סביבתכם מהנוחות של ביתכם, ללא קשר למזג האוויר. 
  2. שפע של אור טבעי – סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מאפשרת לאור טבעי בשפע להציף את חללי המגורים שלכם. הסגירה יוצרת אווירה מוארת ומסבירת פנים תוך הפחתת הצורך בתאורה מלאכותית במהלך היום. 
  3. חיבור פנים – חוץ – מערכות אלה מטשטשות ומבטלות את הגבולות בין חללי פנים וחוץ, ומאפשרות תחושת מרחב נקייה ויפה. זה אידיאלי להתרגעות במרפסת, מנוחה ויצירת תחושה של אחדות עם הטבע.
  4. בקרת אקלים ומיזוג – סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מספקת בידוד מעולה, ומסייעת לשמור על נוחות לאורך כל השנה. הסגירה שומרת על החלל שלכם חם בחורף וקריר בקיץ, וזה מפחית את עלויות האנרגיה.
  5. פרטיות ואבטחה – כאשר הן סגורות, מערכות זכוכית פנורמיות משמשות כמחסום מאובטח, המציע פרטיות והגנה. המבנה החזק מבטיח שקט נפשי.

מחפשים חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון? סומכים רק על ייצור כחול לבן, שלא מתפשר על איכות? מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת מבית סוניק גלאס, הפתרון שישביע את רצונכם מכל הבחינות.

התקשרו עכשיו 077-8039781