לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסת בזכוכית בדימונה

מפעל ייצור ישראלי למערכות זכוכית לסגירת מרפסות בזכוכית אנחנו נותנים שירות גם בדימונה

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס, חברה המתמחה בייצור שיווק והתקנה של מגוון מערכות זכוכית נאספות בייצור ישראלי
סגירת מרפסות / פרגולות / חללים פרטיים וציבוריים.
הבעלים של החברה אהרון כהן מתמחה בשיתופי פעולה עם חברות בניה יזמים קבלנים, ועדי בתים, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל.

סגירת מרפסת בזכוכית בדימונה אלו כל היתרונות.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בדימונה

דימונה , עיר הידועה בתנאי מזג האוויר הקיצוניים שלה ולאתגרי האקלים הייחודיים לה , סגירת מרפסות זכוכית יכולה להגביר את הנוחות והשימושיות של החלל, מה שהופך אותה לפתרון מעשי עבור תושבים רבים.
סגירת המרפסת בזכוכית יוצרת חיץ מפני תנאי מזג אוויר קשים, והופכת את הבית לנוח יותר לאורך כל השנה. בנוסף ,סגירת זכוכית שומרת על ניקיון המרפסת ומאפשרת ליהנות מהמרחב ללא תחזוקה מתמדת. וגם , היא הופכת את המרפסת לחלל רב תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות שונות, כמו חדר שמש, חלל מגורים נוסף או פינה נעימה לרגיעה, ללא קשר למזג האוויר בחוץ.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי דימונה

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סגירת מרפסת בזכוכית בדימונה, מה כדאי לדעת 

סגירת מרפסת בזכוכית בדימונה היא השקעה חכמה שמביאה איתה יתרונות רבים. להלן היתרונות שמספקת חברת סוניק גלאס ע"י הרכבת סגירת מרפסת בזכוכית.

הגנה מפני פגעי מזג האוויר

סגירת המרפסת שלכם בזכוכית מציעה הגנה משמעותית ממגוון תנאי מזג אוויר. בדימונה, שבה הטמפרטורות יכולות לנסוק בקיץ ולרדת בחורף, חיפוי זכוכית פועל כחיץ. הוא מגן עליכם מהחום הכבד, שומר על המרפסת קרירה ונוחה יותר במהלך חודשי הקיץ. בחורף, הוא מספק בידוד, שומר על חום והופך את החלל לשימושי כל השנה. בנוסף, חיפוי זכוכית מגן על הרהיטים והצמחים שלכם מאבק, גשם ורוח, משמר את מצבם ומאריך את תוחלת החיים שלהם.

מראה אסתטי משופר

מרפסת סגורה בזכוכית יכולה לשפר משמעותית את המראה האסתטי של ביתכם. חיפויי זכוכית מעניקים מראה אלגנטי ומודרני המשלים כל סגנון אדריכלי. הם יוצרים מעבר חלק בין חללים פנימיים וחיצוניים, ומאפשרים לכם ליהנות מהנוף ללא הפרעה. שדרוג אסתטי זה יכול גם להעלות את ערך השוק של ביתכם, ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור קונים פוטנציאליים אם אי פעם תחליטו למכור. יתר על כן, שקיפות הזכוכית שומרת על תחושת הפתיחות והאור, שיכולה לגרום לסלון שלכם להרגיש מרווח ומזמין יותר.

מרחב מחיה מוגדל

אחד היתרונות המעשיים ביותר של סגירת המרפסת שלכם בזכוכית הוא הגדלת מרחב המחיה השמיש. על ידי סגירת המרפסת, תוכלו ליצור אזור ורסטילי שניתן להשתמש בו למטרות שונות, כגון פינת שמש, משרד ביתי או פינת ישיבה נוספת. חלל נוסף זה יכול להיות בעל ערך רב במיוחד בבתים או דירות קטנות יותר, שבהן כל מטר מרובע חשוב. זה מאפשר לכם לנצל את המרפסת בצורה יעילה יותר, ולהפוך אותה לחלק פונקציונלי בביתכם ולא רק להרחבה חיצונית. טרנספורמציה זו יכולה לשפר מאוד את איכות חייכם, לספק יותר מקום להרפיה, עבודה או אירוח אורחים.

כיצד משפיעה סגירת מרפסת זכוכית על הבית שלכם בדימונה?

בדימונה, האקלים עשוי להיות קיצוני למדי, עם קיץ חם וחורף קר. סגירת המרפסת בזכוכית מספקת חיץ מפני תנודות טמפרטורה אלה. הזכוכית משמשת כמבודד, שומר על החום בחוץ במהלך הקיץ ושומר על החום בפנים במהלך החורף. משמעות הדבר היא שתוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם כל השנה, מבלי לדאוג לתנאי מזג האוויר הקשים בחוץ. בנוסף, הדבר יכול גם לסייע בהפחתת חשבונות החשמל שלכם, שכן הבית שלכם יזדקק לפחות חימום וקירור כדי לשמור על טמפרטורה נוחה.

הפחתת רעש

דימונה היא עיר שוקקת חיים, ורעש יכול להיות דאגה משמעותית, במיוחד אם אתם גרים בסמוך לרחובות סואנים או אזורים מסחריים. מרפסת סגורה בזכוכית יכולה להפחית באופן משמעותי את כמות הרעש שחודרת לביתכם. לוחות הזכוכית משמשים כמחסום, חוסמים רעשים לא רצויים ויוצרים סביבת מגורים שקטה ושלווה יותר. זהו יתרון משמעותי במיוחד אם אתם עובדים מהבית או פשוט נהנים מאווירה שלווה או רוצים לארח אורחים.

יעילות אנרגטית

סגירת המרפסת בזכוכית יכולה גם לתרום ליעילות האנרגטית של הבית שלכם. שכבת הבידוד הנוספת שמספקת הזכוכית מסייעת בשמירה על טמפרטורה פנימית קבועה, מה שמפחית את העומס על מערכות החימום והקירור שלכם. פעולה זו לא רק מורידה את צריכת האנרגיה שלכם אלא גם מפחיתה את טביעת הרגל הפחמנית שלכם, מה שהופך את ביתכם ידידותי יותר לסביבה. יתרה מכך, מרפסות זכוכית מודרניות מגיעות לרוב עם אפשרויות לזיגוג כפול או משולש, מה שמגביר עוד יותר את תכונות הבידוד שלהן ומשפר את יעילות האנרגיה.

על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכלו לראות כיצד סגירת מרפסת זכוכית יכולה להשפיע לטובה על הבית שלכם בדימונה, ולהפוך אותו לנוח, שקט וחסכוני באנרגיה יותר.

האם סגירת מרפסת בזכוכית בדימונה משתלמת?

תוכלו ליהנות מפינה חיצונית נוחה ללא קשר למזג האוויר, ולהוסיף נופך מודרני ויוקרתי לביתכם.

בנוסף, סגירת הזכוכית משפרת את יעילות האנרגטית של הבית ומפחיתה את הרעש מבחוץ, מה שהופך את סביבת המגורים שלכם לנעימה יותר. בהתחשב באקלים של דימונה, הזכוכית יכולה לסייע בשמירה על טמפרטורה פנימית יציבה, ולהפחית את הצורך בחימום או קירור מוגזמים.

לסיכום, השילוב של יתרונות מעשיים ואסתטיים הופך את סגירת המרפסת בזכוכית לתוספת חשובה לביתכם. אם אתם מחפשים לשדרג את מרחב המחיה ולהעלות את ערך הנכס שלכם, שיפוץ זה בהחלט שווה לשקול.

התקשרו עכשיו 077-8039781