לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בפתח תקווה

מפעל ייצור ישראלי למערכות זכוכית לסגירת מרפסות בזכוכית אנחנו נותנים שירות גם בפתח תקווה

מבצע מיוחד לתושבי פתח תקווה!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של  

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

 

מרפסת סגורה עם זכוכית

סגירת מרפסת בזכוכית בפתח תקווה אלו כל היתרונות.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בפתח תקווה

‏פתח תקווה, אחת הערים הגדולות בישראל, תופסת מקום מיוחד בהיסטוריה של המדינה. עיר זו, הנחשבת לאם המושבות עוד מלפני קום המדינה, לא שוקטת על השמרים. אף על פי שהיא בעלת היסטוריה עשירה, פתח תקווה היא עיר המאמצת מודרניות וחדשנות ואחת הדוגמאות לכך מתבטאת בחידוש ושמו – סגירת מרפסת בזכוכית בפתח תקווה. יתכן שכבר שמעתם על כך תחת הביטוי ‏ סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית ואנו מזמינים אתכם להבין יותר על סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת ואילו יתרונות טמונים בכך. כמו כן, נסביר על מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית שידוע באיכות הפתרונות והשירות ללקוח.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי ראשון לציון

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

כדאי להכיר: סגירת מרפסת בזכוכית בפתח תקווה

סגירת מרפסת זכוכית או התקנת וילון זכוכית מתקפל נחשבים לפתרונות עיצוב חדשניים. הרעיון הוא לשלב בצורה טובה יותר בין חלל הפנים בבית לבין המרפסת והנוף שבחוץ. עיצוב חדיש כזה לא מחייב שיפוץ ארוך וזה נעשה על ידי התקנת מחיצות זכוכית מיוחדות במרפסת. כך מקימים פינה יפה ומוגנת מרוח וגשם, אזור שיתאים לשימושכם לאורך כל העונות, בוקר וערב. בפתח תקווה, התושבים קיבלו את הרעיון הזה בזרועות פתוחות, וגם אתם מוזמנים ליהנות ממרפסות שמשפרות את חלל המגורים, פתרון של נוחות, אסתטיקה ופונקציונליות גם יחד.‏

‏חברת סוניק גלאס באם המושבות – סגירת מרפסת בזכוכית בפתח תקווה בלי פשרות

‏על מנת ליהנות ממרפסת משודרגת באמצעות מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת, צריך כמובן לדעת למי לפנות. חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף שנקראת סוניק גלאס, הפכה לשם דבר בתחום הזה. לקוחותיה המרובים של החברה מספרים כי היא מצטיינת במתן פתרונות  לסגירת מרפסות בזכוכית בפתח תקווה. היא מתמחה בייצור והתקנה (כחול לבן) של מערכת זכוכית הזזה מתקפלת

בתור חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון, מהשורה הראשונה, צריך לציין את ההקפדה בתהליכי הייצור, בקרת האיכות וההתקנה גם יחד. השימוש בחומרים איכותיים עובר כחוט השני בתהליך הייצור, שנעשה בתיאום מלא עם כל לקוח. התוצאה היא מרפסות סגורות, עמידות ביותר ומרהיבות. הזכוכית המחוסמת מספקת בטיחות מלאה לצד צלילות ונוף פתוח סביב. 

מערכות הזכוכית של סוניק עומדות איתן לאורך שנים, ושומרות על מראה חדש. רכיבים עמידים בפני חלודה ונוחים לניקוי, מאפשרים לכם ליהנות ממרפסת מושלמת, ליצירת פינת חמד בבית. מרפסת סגורה עם זכוכית מפחיתה כניסת קרינת שמש, שומרת על הבית קריר יותר אפילו בקיץ ועוזרת להפחית בהוצאות החשמל. שימו לב שהחברה פועלת בישראל, מייצרת זכוכית מתקפלת למרפסת ולכן גם מסוגלת להבטיח איכות גבוהה שלא קיימת ברבים מהפתרונות הדומים, שמיובאים מחו"ל (ומיוצרים על ידי יצרנים לא ידועים). אם חשובה לכם ‏אחריות ואמינות‏,‏ סוניק גלאס היא הדבר הנכון, במקום הנכון. 

‏חשוב לדעת על סגירת מרפסת בזכוכית בפתח תקווה

לתושבי פתח תקווה יש אפשרות לבחור מגוון רחב של פתרונות סגירת מרפסת איכותיים. מערכות סגירת המרפסות בזכוכית מאפשרות לכם ליהנות מהמרפסת בכל רגע שתרצו, ללא תלות במזג האוויר. כך נוצר אזור מנוחה יפה, מרפסת לאירוח, פינת אוכל ופינת התרגעות גם יחד, הכל כפי שתרצו ולפי סגנון חייכם. בין אם למנוחה, בילוי או ארוחה ביתית במרפסת, מתקבל אזור מושלם ונוח, ללא קשר למזג האוויר.‏ העיצוב הנאה משפר את מראה ביתכם, מפחית את עלויות החשמל, מספק הגנה טובה יותר מפני מזג האוויר ובקיצור, זהו פתרון רב שימושי, יפה ומועיל. 

ההתקנה נעשית בהתאמה אישית ללקוח, תוך שיקולי גודל המרפסת, גובה הדירה, העדפת הלקוח. סגירת כל אזור המרפסת בלוחות זכוכית מבית סוניק גלאס, הגנה מרבית, יפה ונאה – לדירה או לבית שלכם. 

התקשרו עכשיו 077-8039781