לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית באשקלון

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית באשקלון והסביבה

תושבי אשקלון מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

מרפסת סגורה עם זכוכית

סגירת מרפסת בזכוכית באשקלון אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית באשקלון

כעיר שממוקמת באזור הדרום, דרומית לאשדוד, אשקלון מתגאה בשילוב ייחודי של היסטוריה, תרבות ויופי. במאמר זה אנו סוקרים את הנושא של מערכת זכוכית הזזה מתקפלת המשמשת לצורך סגירת מרפסת בזכוכית באשקלון. על רקע האקלים המאתגר והקרבה אל החוף, מרפסת סגורה עם זכוכית היא הדבר הנכון במקום הנכון. בשורות הבאות נזכיר יתרונות ועובדות על הנושא, בשילוב חברה מומלצת, המתמחה בתחום וזוכה להמלצות מלקוחות.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי אשקלון לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס – סגירת מרפסת בזכוכית באשקלון באיכות שתמיד רציתם 

זכוכית מתקפלת למרפסת לא משיגים סתם כך אצל זגג. על מנת להשיג את הטוב ביותר, יש צורך במומחיות נרחבת וראויה לציון. ואכן, סוניק גלאס ידועה בתור חברה רבת מוניטין באשקלון בזכות מומחיותה המתמשכת בסגירת מרפסות. עד כה ביצעה החברה מגוון רחב של פרויקטים במקצועיות מרבית.

הצוות המקצועי של סוניק גלאס, חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון ערוך ומוכן להציע פתרונות מותאמים. התאמה על פי סוג המרפסת, מבנה הבית, צורת האסתטיקה המועדפת עליהם וכמובן, הכל באיכות ללא פשרות. לא מדובר על חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף שעוסקת בייבוא וזהו הבדל חשוב! מדובר במפעל ייצור הממוקם בישראל. החברה מייצרת את כל הרכיבים המרכזיים ומערכות הזכוכית, כך שהאיכות המתקבלת גבוהה במיוחד. 

אשקלון, המתמודדת עם אקלים ים תיכוני חם, זקוקה לפתרון עמיד. עמידות בשמש, עמידות בגשם, עמידות בפני קורוזיה ובפני איתני הטבע השונים. האיכות של סוניק גלאס מיועדת להתאים היטב לכל התנאים המאתגרים הללו. ובנוסף, הכל משתלב בנינוחות עם אסתטיקה גבוהה ומוקפדת. סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מתוצרת החברה מאפשרת לכם ליהנות מיופי מרהיב, הן של המרפסת עצמה והן של הנוף שמסביב. 

דברים שטוב לדעת על סגירת מרפסת בזכוכית באשקלון

הנה כמה דברים שטוב שתדעו: 

  1. פתרונות כגון וילון זכוכית מתקפל צריכים להיות מותאמים באופן מובהק לאקלים שלכם באשקלון ולתנאי הסביבה הספציפיים. 
  2. מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת שמתאימה לאשקלון, תתאים היטב נגד החום של הקיץ אך גם מול גשמי החורף. פתרון איכותי מעניק לדיירים הגנה מפני תנאי מזג אוויר 365 ימים בשנה.
  3. הפרטיות שלכם חשובה לכם? סגירת מרפסת זכוכית מצד אחד שומרת על הנוף פתוח מסביב ומצד שני מאפשרת תחושה של פרטיות במרפסת השמש. 
  4. קשה עם הרעש? סגירת מרפסות מזכוכית נותנת הגנה נהדרת מרעש. זהו פתרון בעל איכות אקוסטית. גם המרפסת וגם הדירה הופכים בבת אחת להרבה יותר שקטים, הרבה יותר שלווים. 
  5. אם משכירים או מוכרים דירה שקיבלה תוספת של סגירת מרפסת, התגמול הכספי עולה. ניתן להשכיר או למכור דירות עם מרפסות משודרגות, במחירים יותר גבוהים. 
  6. כמו כן, בזכות הסגירה, המרפסת תמיד תהיה נקייה יותר. פחות אבק ולכלוך ייכנסו הביתה. תצטרכו פחות להתאמץ בענייני תחזוקה. והכל, תוך הנאה מפינת חמד מקסימה. 

סוגים נבחרים של סגירת מרפסת בזכוכית באשקלון, ללא פשרות

עכשיו, כאשר אתם כבר מכירים מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, יש עוד דבר אחרון שצריך לזכור. סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת מאפשרת לכם לבחור סוגי פתרונות מגוונים. לבעלי בתים או דירות באשקלון יש מספר אפשרויות לבחירה בכל הנוגע לסגירת המרפסות עם זכוכית איכותית. אפשרויות פופולריות כוללות זכוכית ללא מסגרת, עם יכולת פתיחה ואיסוף הצידה. סגנונות של לוחות הזזה מזכוכית ועיצובים מיוחדים יאפשרו לכם לבחור את הפתרון בראש שלכם ועם שיק מודרני מרהיב. בשורה התחתונה, סגירת מרפסת עם זכוכית באשקלון מציעה יתרונות רבים. המומחים של סוניק גלאס יגשימו לכם את החלום עם איכות ביצוע, ייצור והרכבה ללא פשרות.

התקשרו עכשיו 077-8039781