לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בראש העין

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית בראש העין והסביבה

תושבי ראש העין מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת זכוכית למרפסת בבניין קומות

סגירת מרפסת בזכוכית
בראש העין אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בראש העין

ראש העין הפכה בהדרגה מיישוב מנומנם למקום מבוקש ויוקרתי למדי. ראש העין השכילה לשמור עדיין על הרוח הקהילתית, וזהו גם מקום שקולט עיצובים חדשניים בבתים ובדירות השונות. למשל, הרעיון של סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת ממש הפך כאן לשם דבר. על מה לשים לב כאשר מחפשים מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית ואילו יתרונות יש בסגירה איכותית מזכוכית – כל מה שצריך לדעת. 

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי ראש העין לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס חברה מומלצת לסגירת מרפסת בראש העין

מחפשים פתרונות של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית באיכות הגבוהה ביותר? 

  1. מומחיות בפתרונות מיוחדים – סוניק גלאס ביססה את עצמה כשם מוכר בראש העין בזכות מומחיותה חסרת התקדים בסגירת מרפסות. 
  2. ניסיון עשיר – החברה מצטיינת בביצוע פרויקטים שונים, גם בתנאים ייחודיים ועם אפשרויות מגוונות. הכל תוך הקפדה על מקצועיות מרבית לאורך כל התהליך.
  3. פתרונות בעלי התאמה אישית – אחת התכונות הבולטות של סוניק גלאס היא היכולת להציע פתרונות מותאמים אישית. למשל אפשר להזמין וילון זכוכית מתקפל, ייחודי ומרהיב. 
  4. שותפות עם הלקוח בתהליך – סוניק גלאס משתפת פעולה באופן הדוק עם לקוחות, במטרה שהתוצאה תותאם לחזון ולצורך האישיים. 
  5. עמידות ללא פשרות – זכוכית סוניק גלאס, זאת אומרת חומרים ברמה הגבוהה ביותר. הכל ייצור ישראלי, לא ייבוא של חלקים מוזלים. רק האיכות המיטבית מבטיחה עמידות גבוהה בתנאי מזג האוויר המקומיים. 
  6. מצוינות אסתטית שתמיד שאפתם אליה – סגירת מרפסת יכולה להיות הזדמנות לשפר את היופי של המרפסת ולאפשר חיבור יפה יותר בין הבית עצמו מבפנים, לבין המרפסת שבחוץ. 
  7. הקפדה מקצועית – בראש העין יש תקנות המסדירות סגירת מרפסות כדי להבטיח בטיחות. סוניק גלאס בקיאה בתקנות המקומיות הנהוגות בכל הארץ. זה מאפשר לכם ליהנות מראש שקט, תוכלו להיות בטוחים בתוצאה. 

מה זה אומר סגירת מרפסת בראש העין

האקלים של ראש העין יכול להיות מאתגר לפעמים. מכירים את החום, או האבק שלפעמים מטרידים?  סגירת מרפסת בראש העין מעניקה לכם הגנה טובה מאוד מפני תנאי מזג אוויר קיצוניים. בעזרת חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף, המרפסת והאזור הסמוך לה שבבית יהיו שימושיים כל השנה. 

עצם הסגירה הופכת את החלל לנישה פרטית, גם מעוצבת וגם מיוחדת. פרטיות זו בהחלט נעימה,  במיוחד עבור אלה המתגוררים בסמיכות לשכנים רבים או באזורים הומים. סגירת מרפסות מפחיתה בצורה דרמטית את הרעשים של מכוניות שנוסעות בחוץ ואת יתר רעשי העיר.

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת של סוניק גלאס מיוצרת מחומרים עמידים בלבד, הכל מותקן ומיוצר באיכות ישראלית ועם הקפדה על כל פרט. זו מערכת זכוכית הזזה מתקפלת שתשמש אתכם שנה ועוד שנה ועוד שנה. פתרון של יופי מודרני, עם מינימום תחזוקה, על בסיס לוחות זכוכית מחוסמת, עמידה ויפה במיוחד. 

אפשרויות מגוונות של סגירת מרפסת בראש העין

בראש העין, יש לכם כמה וכמה כמה אפשרויות כשמדובר בסגירת מרפסת סגורה עם זכוכית. זאת הסיבה שלא רצוי להיחפז או לנחש מה מתאים ומה פחות. אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון. תוכלו להתרשם מהמגוון ולהיעזר במומחיות שתעזור להתאים את הפתרון הנכון למרפסת שלכם. אפשרויות פופולריות כוללות לוחות זכוכית שניתנים להזזה, עם אפשרות לשילוב של סוככים, מערכות קירוי מיוחדות ועוד. כל סוג מציע יתרונות משלו ומאפיינים שכדאי להכיר. אם כן, זכוכית מתקפלת למרפסת – זה הזמן לשדרג את המרפסת שלכם, באיכות כחול לבן של סוניק גלאס. 

התקשרו עכשיו 077-8039781