לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בקריית אונו

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית בקריית אונו והסביבה

תושבי קריית אונו מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת זכוכית למרפסת בבניין קומות

סגירת מרפסת בזכוכית
בקריית אונו אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בקריית אונו

קריית אונו, עיר נאה וחביבה הממוקמת בסמוך לגבעת שמואל, רמת גן ופתח תקווה, ציינה לפני 30 שנה ציון דרך משמעותי כאשר הוכרזה רשמית כעיר בישראל. מאז, היא המשיכה להתפתח, ומציעה כיום לתושביה מגוון של שירותים מודרניים, אווירה אורבנית תוססת ואפשרויות דיור. אחד השיפורים העיצוביים שנעשו פופולריים בקריית אונו נקרא סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת. כדאי לדעת על היתרונות והשיטות השונות כמו גם על חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון, שפעילה בעיר ומציעה שירות מקצועי במיוחד.  

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי קריית אונו
לחודש הקרוב בלבד!

מבצע מיוחד לתושבי
קריית אונו לחודש
הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סגירת מרפסת בזכוכית בקריית אונו, איכות מעולה עם חברת סוניק גלאס

כאשר שוקלים מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת, שאלה מרכזית היא לאיזו חברה לפנות. מערכת זכוכית הזזה מתקפלת מחברת סוניק גלאס, בחירה מעולה, מהרבה סיבות טובות. ראשית, לסוניק גלאס ניסיון עשיר ומומחיות בתחום של ייצור והתקנת מרפסת סגורה עם זכוכית. הצוות המחויב של החברה מכיר היטב את טעמי הציבור, את התאמת המרפסת לתנאי מזג האוויר והתאמה עם ארכיטקטורת הבתים והדירות בקריית אונו. 

חברת סוניק גלאס מבינה שכל מרפסת היא עולם שלם, כפי שכל אדם וכל משפחה הם עולם שלם וייחודי. לכן מציעים בחברה פתרונות מותאמים אישית, כדי שיהלמו את הצרכים המועדפים ואת האסתטיקה של המרפסת שלכם. וכמובן, החברה משתמשת בזכוכית איכותית ועמידה שיכולה לעמוד בפני פגעי הזמן, לאורך זמן. החברה משתמשת ברכיבים מתוצרת הארץ, מקפידה על ייצור כחול לבן, באיכות הגבוהה ביותר. כך תקבלו זכוכית מתקפלת למרפסת באיכות כחול לבן (בניגוד לפתרונות מיובאים, שחלקם לא עמידים ולא מוצלחים במיוחד). 

דגשים חשובים של סגירת מרפסת בזכוכית בקריית אונו

סגירת מרפסת בעזרת חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף מכניסה אליכם הביתה שפע של יתרונות ותועלות ראויים לציון. למשל:

  • הגנה מפני חום או קור מבחוץ – סגירות הזכוכית שומרות היטב על המרפסת שלכם מפני תנאי מזג האוויר בחוץ. שום גשם, רוח ואבק, לא יכנסו פנימה. 
  • בטיחות משופרת – לוחות זכוכית מחוסמת משמשים כמחסומי בטיחות, מונעים תאונות ומבטיחים את ביטחונם של כל בני הבית, בדגש חשוב על ילדים קטנים.
  • הפחתת רעש, ליהנות משקט – סגירת זכוכית מפחיתה את הפרעות הרעש מהסביבה. מגיע לכם ליהנות מאזור ביתי שליו במרפסת, גם בלב העיר הסואנת.
  • יעילות אנרגטית, חיסכון בחשמל – מרפסות סגורות מספקות בידוד נוסף לביתכם. זה עוזר לשלוט בטמפרטורה בתוך הבית. זו דרך להפחית את עלויות החימום והקירור.
  • שימוש לכל מטרה, בכל זמן – מרפסות סגורות יכולות לשמש כמרחב מגורים, פינת עבודה, פינת אירוח, פינת משחק ועוד. המון גמישות באופן השימוש בבית.
  • תחזוקה נינוחה – משטחי זכוכית קלים לניקוי ולתחזוקה, ומבטיחים שהמרפסת שלכם תמיד תיראה במיטבה.

סוגים מגוונים לבחירה, של סגירת מרפסת בזכוכית בקריית אונו

מתלבטים לגבי סוגי סגירת מרפסת עם זכוכית בקריית אונו? שווה להתייעץ עם מומחי סוניק גלאס, מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית. בייעוץ תוכלו להבין האם כדאי זכוכית ללא מסגרת, כלומר מרפסת מלוטשת במסגור מינימלי, המאפשרת הנאה מנוף פתוח ואסתטיקה מודרנית. תוכלו לשלב עם המרפסת לוחות זכוכית עם הזזה, שמספקים גמישות, ומאפשרים לפתוח או לסגור את המרפסת בין רגע ובקלות. התרשמו מזכוכית מתקפלת בסגנון מרהיב, ליצירת הרמוניה בין הבית למרפסת או  מפתרונות זכוכית מעוגלת, למראה ייחודי. 

לסיכום, וילון זכוכית מתקפל בקריית אונו עם שלל יתרונות, במרפסת אחת. הגנה ממזג האוויר, עליית ערך הנכס, פונקציונליות ויופי. עם המומחיות של סוניק גלאס, קבלו איכות ללא פשרות וביצוע מושקע. סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית – בחירה אישית של יופי עיצובי ופתרון פרקטי יום יומי. 

התקשרו עכשיו 077-8039781