לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית ביבנה

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית ביבנה והסביבה

תושבי יבנה מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת זכוכית למרפסת בבניין קומות

סגירת מרפסת בזכוכית ביבנה
אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת ביבנה

יבנה, עיר שלווה ונעימה, שומרת במידה רבה על "טעם של פעם". זו עיר המאופיינת בקהילה המגובשת שלה, ויש בה שילוב של אורח חיים מודרני עם התחדשות עיצובית. ביבנה, נקלט היטב הרעיון של סגירת מרפסת באמצעות מערכת זכוכית הזזה מתקפלת. במאמר זה נתאר ונסביר על מרפסת סגורה עם זכוכית, מה צריך לדעת, מהן היתרונות למי כדאי לפנות לצורך התקנה של מרפסת מושלמת, מרהיבה וטובה.  

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי יבנה
לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס לטובת סגירת מרפסת ביבנה, איכות כחול לבן

סוניק גלאס היא מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, שמבטיח איכות ישראלית בלבד. בחברה לא מייבאים פתרונות מוזלים, שמתבררים בתוך זמן קצר כמרפסות לא איכותיות. מעריכי איכות צריכים לדעת שכאשר רוצים סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת, סוניק גלאס זכתה למוניטין מצוין ביבנה. היא מומלצת בזכות מומחיותה הבלתי מתפשרת בייצור ובסגירת מרפסות. שנות הניסיון שלהם ציידו אותם בידע ובמיומנויות, עם יכולת גבוהה בשדרוג מגוון סוגי מרפסות. התוצאה – רמה מקצועית גבוהה בכל היבט של התהליך.

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית של סוניק גלאס מאפשרת לכם לקבל פתרונות מותאמים, בלי שצריך להתפשר. בחברה מבינים שכל מרפסת היא ייחודית, כל דירה היא ייחודית, כל משפחה היא ייחודית. סוניק גלאס משתפת פעולה כבר מהרגע הראשון עם כל לקוח, כדי לתכנן וליישם סגירות התואמות את הצרכים הספציפיים, מבחינה פונקציונלית, אסתטית ועיצובית. 

סוניק גלאס משתמשת בחומרים איכותיים, עמידים ושקופים, שמונעים כניסת רוח, קרינה או חום הביתה. הרכיבים עמידים מאוד בתנאי מזג האוויר לשביעות רצון הלקוחות. זה מבטיח שסגירת המרפסת שלכם תחזיק מעמד לשנים, בזמן שמרפסות פחות איכותיות פשוט לא מחזיקות מעמד. ושימו לב, סוניק גלאס מקדישה תשומת לב קפדנית לעיצוב, תוך הבנה בטעם הישראלי. כך סגירת המרפסות שלכם תשתלב עם עיצוב הבית הרצוי לכם. כמו כן המרפסות של החברה לא רק יפות מבחינה חזותית, אלא גם בטוחות ומותקנות על פי החוק והתקנות הרלווטיות.

כל מה שכדאי לדעת על סגירת מרפסת ביבנה

יש עוד כמה וכמה דברים שכדאי לדעת על חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף. למשל: 

  1. פתרון חזק ומותאם אקלים – האקלים הים תיכוני ביבנה יכול לפעמים להיות קשה, עם קיץ חם ולעיתים מאוד לח.  זכוכית מתקפלת למרפסת משאירה את מזג האוויר הקשה – מחוץ לבית. 
  2. הסגירה נותנת הגנה מפני תנאי מזג האוויר, כך שנהנים מחלל מרהיב, פינה מקסימה ונעימה שניתן ליהנות ממנה בכל ימות השנה.
  3. בזכות העבודה המסורה של חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון אפשר ליהנות מתחושה של פרטיות משופרת. בזכות סגירת המרפסת בבית, עם פתרון גמיש שנפתח לפי הצורך ויכול להשתלב עם הצללה מובנית, אפשר ליהנות מפרטיות מושלמת כאשר רוצים בכך. 
  4. סגירת מרפסות מפחיתה ביעילות את הרעש מהסביבה, ויוצרת אווירה שקטה ושלווה יותר בחלל המגורים. בית שקט נותן איכות חיים גבוהה. 
  5. טוב לדעת כי סגירת מרפסות לא מחייבת מכם להשקיע בתחזוקה. להפך, ניקיון שגרתי קליל שומר על מראה נקי ופונקציונלי בכל זמן. 
  6. תוספת של סגירת מרפסת יכולה להעלות את הערך השקלי של הנכס שלכם ביבנה. 

סוגי סגירת מרפסת ביבנה – החופש לבחור 

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת איננה מגיעה במידה אחת. ביבנה עומדות בפניכם מספר אפשרויות לסגירת מרפסות. ניתן להזמין פתרונות כגון וילון זכוכית מתקפל. ישנן מערכות עם אפשרות פריסה, קיפול והזזה מגוונות. כל סוג מציע יתרונות ייחודיים וניתן להתאים את הפתרון להעדפות ולדרישות האישיות בבית שלכם. סוניק גלאס, עם המחויבות לאיכות, נותנת לכם את החופש לבחור: ליווי אישי, עם פתרונות מצוינים. 

התקשרו עכשיו 077-8039781