לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בחדרה

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית בחדרה והסביבה

תושבי חדרה מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת זכוכית למרפסת בבניין קומות

סגירת מרפסת בזכוכית בחדרה
אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בחדרה

חדרה, העיר הצפונית הוותיקה והמתפתחת, זוכה למתיחת פנים עיצובית. אבל לא רק העיר עצמה משתדרגת. גם בתי התושבים ודירותיהם עוברים שיפוצים, מקצה שיפורים ותוספות איש איש לפי טעמו. אחד הפתרונות שאהובים על ידי רבים וטובים מתושבי העיר נקרא סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת. חדרה, שנהנית מקרבתה לים, לחיפה ולאטרקציות שונות, ידועה גם בנופיה. על כן, מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית יכול לספק לכם את החידוש המרהיב, שיתאים באופן מושלם לביתכם ולמרפסת שלכם, כך שתיהנו מנוף מתוך יפה שמגיע עד הבית. ככל שחדרה ממשיכה להתפתח ולהתרחב, כך המרפסות תוספות מקום מרכזי בדינמיקה העיצובית והאסתטית. 

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי חדרה
לחודש הקרוב בלבד!

מבצע מיוחד
לתושבי חדרה לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס סוגרים לכם יופי של מרפסת, רמה אחת מעל כולם 

בכל הנוגע לסגירת מרפסת עם זכוכית בחדרה, סוניק גלאס מתגלה כחברה מובילה בתחום. סוניק גלאס ידועה במומחיותה ובמחויבותה לאיכות, עם סוגים שונים של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית. הנה כמה מהיתרונות של בחירה בסוניק גלאס לצורך התקנת וילון זכוכית מתקפל

קחו חשבון למשל את הוותק והמומחיות. לסוניק גלאס הבנה וניסיון שאין להם תחליף. החברה עוסקת בייצור והתקנות, עם מחויבות לאורך כל הדרך. ההבנה באקלים הישראלי, בטעמי הצרכן, בכיווני הרוחות, בכיווני אוויר ובכל היתר, מאפשרים ללקוחות ליהנות מאיכות ללא פשרות. החברה היא יצרנית כחול לבן, כך שתוכלו להיות בטוחים שלא מדובר במרפסות מחלקי יבוא, שלא מותאמים לאקלים ולטעם הישראלי. הרמה הגבוהה נשענת על בקרת איכות מתמדת, מחויבות לאמינות והקשבה לכל לקוח. 

לכך צריך להוסיף את האפשרויות לבחור פתרונות בהתאמה אישית. סוניק גלאס מציעה מגוון רחב של עיצובים, והכל באיכות גבוהה ועמידות יוצאת מן הכלל. הכל על בסיס זכוכית מחוסמת חזקה מאוד, זכוכית שקופה שמאפשרת לכם להשקיף אל הנוף ללא הפרעה. כך יוצרים בבית פינת חמד מופלאה. 

מה כדאי לדעת על סגירת מרפסת בזכוכית בחדרה

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת מאפשרת לכם ליהנות מפינת אירוח מוגנת מכל רוח. מערכת זכוכית הזזה מתקפלת מאפשרת לכם להתרווח במרפסת כמו כל תושבי חדרה שבחרו כמוכם, וליהנות מחללי נקי, מוגן ונעים יותר, לאורך כל השנה. 

לאחר ההתקנה תיהנו משפע של אור טבעי, שהופך את הבית לנעים יותר. תחת אור טבעי הבית נראה מרווח יותר, עליז יותר. כך גם צריך פחות להפעיל תאורה ואמצעי חימום וקירור. הסגירה חוסכת לכם בהוצאות חשמל ומשפרת את נראות הבית הן מבחוץ והן מבפנים. ומה דעתם על שקט ושלווה? סגירות זכוכית עוזרות להפחית את הרעש בחוץ, אפילו למי שגר סמוך לכביש ראשי. 

סוגי סגירת מרפסת בזכוכית בחדרה: החופש לבחור 

רוצים מרפסת סגורה עם זכוכית ולא בטוחים במה לבחור? הבשורות הטובות הן שיש המון פתרונות של זכוכית מתקפלת למרפסת. כל מה שצריך זה פשוט לפנות לסוניק גלאס, חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון. מומחי החברה ישוחחו אתכם ויבינו את העדפותיכם. חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף מייצרת ומתקינה פתרונות בהתאמה אישית לביתכם. קיימות אפשרויות שונות לסגירת מרפסת עם זכוכית, כל אחת עונה על העדפות וצרכים שונים והעיקר – שתהיו מרוצים. למשל, התקנת זכוכית שנאספת הצידה, ללא שום צורך במאמץ. פתרונות עם מסגרות או ללא מסגרות, בהחלקה הצידה ועם פתיחה וסגירה נוחים והרמטיים. 

אין ספק שסגירת מרפסת עם זכוכית בחדרה תשפר את ביתכם, תשדרג את המרפסת שלכם. בני הבית ואורחים יוכלו לשבת בהנאה במרפסת, עם כוס קפה, עיתון, מחשב נישא או ארוחה קלה. פינה שמעצימה את הפונקציונליות של הבית, מקום נעים וכיף, לכל יום ולכל שעה. 

התקשרו עכשיו 077-8039781