לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בהרצליה

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית בהרצליה והסביבה

תושבי הרצליה מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת זכוכית למרפסת בבניין קומות

סגירת מרפסת בזכוכית בהרצליה
אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בהרצליה 

הרצליה, השוכנת על החוף, היא עיר המתהדרת במודרניות שלה ובקרבתה לים התיכון (ועם מעגן יאכטות מודרני). שילוב ייחודי זה של חיים אורבניים וחוף יפהפה הופך את הרצליה למיקום אידיאלי עבור אלה שמעריכים את הדברים הטובים בחיים. ואחד הדברים הטובים הוא מרפסת משופרת, כפי שתוכלו להתקין בעזרת חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי הרצליה
לחודש הקרוב בלבד!

מבצע מיוחד
לתושבי הרצליה לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

יפה להכיר: סגירת מרפסת בזכוכית בהרצליה

חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף מתקינה סגירת מרפסת בזכוכית, בתהליך מוקפד ועם תוצאות יפהפיות ומעשיות. המטרה היא לשלב טוב יותר את חלל הפנים של הבית, עם היופי של החוץ, הנוף, המרפסת. עיצוב חדשני זה עובר דרך התקנת לוחות זכוכית איכותיים בחלק ההיקפי של המרפסת. כך יוצרים אזור סגור אך עם נוף פתוח, מקום שממנו ניתן ליהנות בכל ימות השנה לבד או ביחד, עם המשפחה או עם אורחים. בהרצליה, התושבים כבר מאמצים בלב שלם את המגמה הזו. עוד ועוד הופכים את המרפסות שלהם לחללי מגורים מרהיבים יותר, מהנים יותר, שווים יותר. 

‏תוצאות מעולות: סגירת מרפסת בזכוכית בהרצליה עם סוניק גלאס

זה בדיוק הזמן להכיר מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, ייצור מקומי ללא יבוא! סוניק גלאס, מובילה בענף, מצטיינת במתן פתרונות יוצאי דופן של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית, לשביעות רצונכם המלאה. 

סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת עם תוצאות מעולות, ללא פשרות. סוניק גלאס מביאה עימה איכות בלתי מתפשרת, עבודה מדויקת, רמה אומנותית. מערכות סגירת מרפסת הזכוכית על בסיס שימוש בחומרים איכותיים, ייצור והרכבה, והכל נעשה בישראל. ניתן להזמין וילון זכוכית מתקפל מזכוכית מחוסמת, לבטיחות ולהנאה מהנוף שבחוץ, מקו החוף, המרינה, הסביבה האורבנית שלידכם. ‏

הידעתם? ‏קרבתה של הרצליה לים מחייבת שימת לב לפתרונות איכות ללא רבב. העדיפו פתרונות שיכולים לעמוד באקלים, במליחות הגבוהה, ברוח ובגשם. קבלו אך ורק רכיבים עמידים בפני חלודה הדורשים תחזוקה מינימלית, כפי שסוניק גלאס יודעים לספק. קבלו פתרונות להגנה מפני קרינת שמש אינטנסיבית, למרפסת נעימה, כיפית בכל זמן. ועם איכות, באה גם אחריות. סוניק גלאס מספקת שקט נפשי בזכות ביצוע מדויק, הקפדה על כל פרט והקשבה מלאה לכל לקוח. ומכיוון שמדובר בייצור ישראלי, הרי שכל לקוח בעצם גם תורם ומחזק את כלכלה הישראלית ונהנה מבקרת איכות (שלא תמיד קיימת בפתרונות מיובאים).‏

יופי, איכות, שלווה בבית: סגירת מרפסת בזכוכית בהרצליה 

מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת מביאה עד הבית יופי, איכות, שלווה. מערכת זכוכית הזזה מתקפלת מגיעה עם יתרונות מובנים, שכל אחד בהרצליה יוכל ליהנות מהם. יש לכם מרפסת? למה שלא תיהנו ממה לאורך כל השנה?‏‏ מערכות סגירת מרפסות זכוכית מאפשרות לכם להפיק את המרב מהמרפסת, מנוחה, בילוי או אירוח, עם חברים או משפחה והכל ללא השפעה של האקלים והטמפרטורה בחוץ.‏

חשובה לכם האסתטיקה? מערכות אלה מוסיפות נופך עדכני, יפה, מטופח ונעים לעין. מרפסת סגורה עם זכוכית מחזקת את המשיכה האסתטית של הבית, בחוץ ובפנים. וכמובן מרפסות סגורות עם זכוכית מספקות בידוד טוב יותר, כך שתצטרכו פחות להפעיל אמצעי חימום או קירור בבית. חסכו כסף ותרמו לעולם יותר ירוק. 

מהן האפשרויות של סגירת מרפסת בזכוכית בהרצליה 

מרפסת סגורה עם זכוכית תוכלו להזמין בשלל תצורות, המותאמות לכם ולביתכם. זכוכית מתקפלת למרפסת מותאמת לעמידות רבה, לקומות גבוהות או נמוכות, לבתים קטנים או גדולים, בייצור מיוחד בהזמנה לפי מידה. סוניק גלאס – הצעד הבא שלכם, למרפסת חדשנית, שקופה ואיכותית. 

התקשרו עכשיו 077-8039781