לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות שמש

סגירת מרפסות שמש מציעה שילוב של אסתטיקה ועמידות
והופכת את החלל לפונקציונלי ומסוגנן

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות שמש ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירה איכותית ועמידה למרפסת שמש גדולה

למה כדאי לעשות סגירת מרפסות שמש

עבודות נבחרות

סגירת מרפסות

סגירת מרפסות נועדה לשדרג את העיצוב האסתטי של הבית, אך גם הרבה יותר מזה. בנוסף, סגירת מרפסות מרחיבה את התועלת מהמרפסת, שכן אפשר להשתמש בה ולשהות בה בכל מזג אוויר, קיץ או חורף. סגירת מרפסות השמש

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

למה לבחור בסוניק גלאס לסגירת המרפסת שלכם

בחירה בסוניק גלאס לסגירת המרפסת שמש שלכם אינה רק בחירה במוצר; זוהי השקעה בפתרון שמבטיח לשדרג את מרחב המחיה שלכם.סוניק גלאס, המבוססת על מחויבות למצוינות, מבדלת את עצמה בכך שהיא מספקת מערכות זכוכית מתקפלות מתוצרת ישראל באיכות גבוהה, שתוכננו לענות על הצרכים הספציפיים של המרפסת שלכם. בניגוד לאפשרויות אחרות בשוק, סוניק גלאס מציעה שילוב של אסתטיקה, פונקציונליות ועמידות, ומבטיחה שהמרפסת שלכם לא רק תיראה יוצאת דופן אלא גם תעמוד במבחן הזמן. המחויבות שלהם לחדשנות ניכרת במגוון המערכות הזמינות, שכל אחת מהן מותאמת לשיפור חוויית המשתמש מבלי להתפשר על סגנון או נוחות.
בחירה ב-סוניק גלאס פירושה בחירה במותג שעומד מאחורי מוצריו עם שירות ללא תחרות ואחריות שמבטיחה שקט נפשי. זוהי בחירה המשקפת רצון לאיכות, אמינות ויופי במידה שווה.

היתרונות של מערכות זכוכית סוניק

איכות ועמידות

סגירת מרפסת שמש זכוכית של סוניק הן שם נרדף לאיכות ועמידות יוצאות דופן. מערכות זכוכית מתקפלות אלה, המיוצרות מחומרים משובחים, מתוכננות לעמוד בפני פגעי מזג האוויר, ומספקות הגנה חזקה מפני רוח, גשם וקרינת UV. העמידות שלהן מבטיחה שמרפסת השמש שלכם תישאר מקום נוח ובטוח במשך שנים רבות, עם צורך מינימלי בתחזוקה. המחויבות של זכוכית סוניק לאיכות משתרעת על כל היבט של המוצרים שלהם, החל מלוחות הזכוכית עצמם ועד לחומרה התומכת בהם, ומבטיחה מוצר שנראה לא רק יוקרתי אלא גם מתפקד בצורה מושלמת לאורך זמן.

גמישות עיצובית

אחד היתרונות הבולטים של סגירת מרפסות שמש בזכוכית סוניק היא הגמישות העיצובית שלה. בין אם אתם מחפשים ליצור מעבר חלק בין חללים פנימיים וחיצוניים, לסגור פרגולה או להגן על מרפסת שמש, זכוכית סוניק מציעה פתרון שניתן להתאים לדרישות העיצוב הספציפיות שלכם. מגוון מערכות הזכוכית המתקפלות שלהם, כולל טנגו, טיארה וסלייד מאסטר, מספקות אפשרויות לכל צורך אסתטי ופונקציונלי. עם היכולת להתאים אישית היבטים כגון גוון זכוכית, צבע מסגרת ומנגנוני פתיחה, זכוכית סוניק מבטיחה שסגירת מרפסת השמש שלכם תשפר את העיצוב הכללי של הבית שלכם, ותהפוך אותו לייחודי כמו הסגנון האישי שלכם.

נוחות ושימושיות משופרות

התקנת מערכות זכוכית סוניק במרפסת השמש שלכם לא רק משדרגת את המראה האסתטי של הבית שלכם אלא גם מביאה איתה יתרונות מעשיים רבים, מעמידות ועיצוב ורסטילי ועד נוחות ושימושיות משופרים. עם זכוכית סוניק, מרפסת השמש שלכם הופכת למקלט לכל השנה, המשלבת בצורה מושלמת צורה ופונקציה כדי ליצור מרחב שמשקף באמת את אורח החיים והשאיפות שלכם.

התקשרו עכשיו 077-8039781