לוגו של סוניק ללא רקע

למה כדאי להתקין גגון זכוכית למרפסת?

מה הופך גגון זכוכית לבחירה אידיאלית למרפסת שמש?

התקנת גגון זכוכית למרפסת יכולה לשפר משמעותית את חוויית החיים שלך בחוץ בדרכים רבות. ראשית, הוא פועל כמנחה אור טבעי, ומציף את המרפסת באור שמש תוך מתן מחסום מגן מפני תנאי מזג אוויר קשים. המשמעות היא שאתה יכול להנות מהמרפסת לאורך כל השנה, ללא קשר לגשם או שמש. את המשיכה האסתטית של  גגון זכוכית אי אפשר להפריז בה; הוא מעניק נגיעה מודרנית ואלגנטית לחוץ של הבית ומשתלב בצורה חלקה עם סגנונות אדריכליים שונים.
גגון זכוכית למרפסת מרחיב את שטח המחיה ומציע לך פינה נעימה למנוחה או בידור ללא מגבלות של קירות. עיצובו הרב-תכליתי פירושו שהוא יכול להיות מותאם לכל גודל או צורה של מרפסת, מה שהופך אותו לתוספת מעשית ומסוגננת לבית.

הכנסת אור טבעי לתוך מרחב המחיה היא אחד היתרונות המשמעותיים ביותר גגון זכוכית למרפסת מציע. הוא הופך את האזור לסביבה זוהרת ומזמינה שבה אור יום יכול להעלות את מצב הרוחוליצור אשליה של אזור מרווח יותר. היבט זה מועיל במיוחד בבתים עירוניים קומפקטיים, שבהם מקסום אור טבעי הוא קריטי. 

גגון זכוכית נגד גשם

גג זכוכית מספק פתרון יעיל ואסתטי נגד גשם למרפסת. על ידי יצירת מחסום שקוף, הוא מאפשר לך ליהנות מיופיים של ימים גשומים ואווירה שלווה מבלי להירטב או שהמרחב החיצוני  ייפגע מהמזג האוויר. העמידות בפני מזג האוויר של חומרים המשמשים בגגון זכוכית נגד גשם, כגון זכוכית מחוסמת או למינציה, מבטיחים שהמרפסת תישאר מקום מפלט נוח ויבש, גם בזמן גשמים כבדים. תכונה זו לא רק מרחיבה את השימושיות של המרפסת לאורך כל השנה, אלא גם מגנה על רהיטים חיצוניים ועל עיצוב פנים מפני נזקי מים. עם גג זכוכית, השמחה מהאזנה לטיפות הגשם וצפייה בגשם היורד אינה מופרעת, והופכת את המרפסת  למקלט של שלווה ללא קשר לתנאי מזג האוויר בחוץ.

גגון זכוכית תלוי

גגון זכוכית תלוי הוא פתרון חדשני ואלגנטי שיכול להפוך כל מרפסת למרחב חיצוני מרהיב ופונקציונלי. גג זכוכית מסוג זה, התלוי על גופי תאורה חזקים, נראה כאילו הוא צף מעל המרפסת ומציע נוף פתוח של השמיים תוך מתן הגנה מספקת מפני פגעי מזג האוויר. עיצוב זה לא רק ממקסם את האור הטבעי אלא גם מוסיף אלמנט אדריכלי מודרני לחזית הבניין. השימוש בזכוכית איכותית מבטיח עמידות ובטיחות, בעוד שהמבנה התלוי מאפשר תחושה ייחודית ומרווחת. גגון זכוכית תלוי, אידיאלי לאלו המחפשים לשלב עיצוב עכשווי עם פרקטיות, מבטיח שהמרפסת תישאר מקום רב-תכליתי ומזמין, בין אם אתה נהנה מיום שמש או מחפש מחסה מהגשם.

גגון זכוכית – סוגים

ישנם מספר סוגים לבחירה, כל אחד מהם מציע יתרונות ייחודיים:

  1. גג גמלון הוא סגנון מסורתי עם שני צדדים משופעים היוצרים גג משופע, אידיאלי להרחקת מי גשמים ביעילות.
  2. גגות משופעים הם משופעים יחידים ומתחברים ישירות לצד הבניין, מה שהופך אותם לאפשרות פשוטה וחסכונית. 
  3. גגות מעוקלים מציעים מראה מודרני ומסוגנן, ומספקים הצהרה אדריכלית יחד עם יתרונות פונקציונליים.
  4. סוככי זכוכית הם מבנים עצמאיים המציעים כיסוי חלקי, מושלמים לאלו המחפשים גישה מינימליסטית. בהתאם להעדפות האסתטיות שלך, למרחב ולמסגרת התקציב, ישנו עיצוב גג זכוכית שיכול לענות על הצרכים שלך.

מדוע יעילות אנרגטית היא יתרון מרכזי של גגות זכוכית?

יעילות אנרגטית היא יתרון משמעותי של התקנת גגון למרפסת. על ידי כך שהוא מאפשר לאור השמש הטבעי לחדור לחלל, הוא מפחית את הצורך בתאורה מלאכותית במהלך היום, ובכך מוריד את צריכת החשמל. בחודשים הקרים יותר, גגון זכוכית יכול ללכוד חום, וליצור אפקט חממה שמחמם את החלל באופן טבעי. לעומת זאת, בקיץ, עם סוג הזכוכית הנכון, הוא יכול להחזיר חום סולארי, לשמור על האזור קריר יותר ולהפחית את הצורך במיזוג אוויר. איזון זה בין שמירת חום להחזרה תורם לבית יעיל יותר מבחינה אנרגטית, שמוביל בסופו של דבר לחיסכון בעלויות חשבונות החשמל ולטביעת רגל פחמנית קטנה יותר.

מה עליך לקחת בחשבון לפני התקנת גגון זכוכית במרפסת?

לפני שתמשיך בהתקנת גגון זכוכית במרפסת , יש לקחת בחשבון מספר שיקולים חשובים. ראשית, בדוק את היכולת המבנית של המרפסתכדי לוודא שהיא יכולה לתמוך במשקל הנוסף של גג זכוכית. התייעצות עם איש מקצוע יכולה לעזור לקבוע כל חיזוקים הדרושים. בנוסף, סוג הזכוכית ממלא תפקיד מכריע; בחירה בזכוכית מחוסמת או מזכוכית רב שכבתית מציעה בטיחות ועמידות משופרות. חשוב גם לקחת בחשבון את האקלים המקומי ולבחור סוג זכוכית המציע את הביצועים התרמיים הטובים ביותר לאזורך. אוורור הוא גורם מפתח נוסף; זרימת אוויר נאותה מונעת הצטברות עיבוי ושומרת על סביבה נוחה. לבסוף, שקול את דרישות התחזוקה, כולל ניקוי ובדיקות קבועות, כדי לשמור על גג הזכוכית במצב מיטבי. תכנון זהיר ותשומת לב להיבטים אלה מבטיחים את אריכות הימים וההנאה מהמרפסת בעלת גג הזכוכית.

 

פתרונות לסגירת מרפסות

התקשרו עכשיו 077-8039781