לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית ברעננה

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית ברעננה והסביבה

תושבי רעננה מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

זכוכית הזזה למרפסת שמש מול הים

סגירת מרפסת בזכוכית ברעננה אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית ברעננה

ממוקמת בלב אזור השרון, רעננה היא עיר שוקקת חיים הידועה בחיוניותה, יופייה וכמובן הקהילה המשגשגת שלה. רבים מהתושבים מחפשים ללא הרף דרכים לחדש את הבית לשפר את מרחב המגורים שלהם. מגמה ראויה לציון הינה סגירת מרפסת בזכוכית ברעננה. רוצים לדעת יותר על מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת? חשוב לכם לדעת מהם היתרונות ומה היא בדיוק מערכת זכוכית הזזה מתקפלת? קראו את הדברים הבאים. 

סגירת מרפסת בזכוכית ברעננה – פתרון צלול ומודרני 

סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית היא פתרון חדשני, שיכול להתבצע באופנים שונים. אחת הדרכים האפשריות כוללת התקנת וילון זכוכית מתקפל, בהתאמה מלאה לביתכם. בקרב תושבי רעננה, זהו טרנד אדריכלי שמחבר את החיוניות של הבית עם היופי של החוץ. התהליך כולל התקנת לוחות זכוכית ברמה גבוהה ביותר, סביב סביב למרפסת. לאחר ההתקנה נוצר אזור סגור ומתוחם בזכוכית שקופה לחלוטין, להנאתכם לאורך כל השנה. ברעננה אימצו התושבים בהתלהבות את הטרנד והפכו את מרפסותיהם למרהיבות, עדכניות, משופעות אור ונוחות שלא תלויה במזג האוויר או בטמפרטורה שמסביב.  

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי רעננה לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס – איכות של סגירת מרפסת בזכוכית ברעננה

‏למי שמחפש איכות, מוזמנים לפנות לחברת סוניק גלאס, המובילה בתחום של סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת. החברה ידועה ביכולותיה יוצאות הדופן ובטיב מוצריה, ייצור על טהרת כחול לבן! החברה חרטה על דגלה ‏מצוינות בייצור, בהרכבה ובשירות. סוניק גלאס לא מתפשרת על דיוק ואמינות.‏ מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית השוקד על שימוש בחומרים איכותיים, המבטיחים אריכות ימים ועמידות לכל מרפסת. הכל על טהרת הזכוכית המחוסמת, עמידה ביותר, בטוחה ביותר, צלולה ביותר. 

הסביבה האורבנית של רעננה דורשת עמידות ואכן, מערכות הזכוכית של סוניק גלאס מתוכננות לעמוד בתנאים תובעניים שנה אחר שנה. חלקים עמידים בפני חלודה, ללא צורך בתחזוקה, פתרונות עמידים בקרינה שמש ועם אפשרות להצללה מובנית. החלל הסגור של מרפסת סגורה עם זכוכית תמיד נשאר נוח ובטוח, נעים ומרהיב. ומכיוון שהכל מיוצר בישראל, האיכות ובקרת האיכות מובטחים לאורך כל הדרך. זו לא איכות של המזרח הרחוק אלא איכות ישראלית, במלוא מובן המילה. 

למה כל כך הרבה אנשים מזמינים סגירת מרפסת בזכוכית ברעננה

הרבה אנשים מחפשים ממש בימים אלה חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון. הרבה אנשים מחפשים המלצות על חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף. אם אתם רוצים לדעת מדוע פתרונות איכות של זכוכית מתקפלת למרפסת מבית סוניק גלאס ישביעו את רצונכם, שימו לב לדברים הללו. 

  1. מערכות סגירת מרפסות זכוכית מאפשרות לכם ליצור מרפסת סגורה מושלמת, לכל מטרה. 
  2. לאורך כל השנה, יהיה לכם מרחב לאירוח, למנוחה, בילוי או סעודה, ללא קשר למזג האוויר.
  3. מערכות אלו מוסיפות שיק עכשווי, שמתחבר מושלם עם הבית והמרפסת שלכם. 
  4. מרפסות סגורות חוסמות כניסת חום או קור, לחות ואבק. עם זכוכית מתאימה תקבלו בידוד יוצא דופן, וחשבונות חשמל הרבה יותר נמוכים!
  5. ‏הפחתת רעשים בילט אין. מרפסת זכוכית מפחיתה רעשים, ויוצרת סביבה פנימית שקטה ושלווה בהרבה.‏
  6. סגירת מרפסת עם זכוכית מביאה לאיכות ונוחות בבית וגם מעלה את ערך הנכס, ללא צורך בשיפוץ מסיבי. הפעולה יחסית מהירה, איכותית ותוצאות ראויות לציון. 

זה הזמן – סגירת מרפסת בזכוכית ברעננה, מהפך גדול, בתוך זמן קצר. טרנד שמשלים את המרפסת המודרנית שתמיד רציתם. סוניק גלאס: מסורים לספק לכם איכות וחדשנות,  פתרון שקוף וצלול, מבהיק ומותאם אישית, בדיוק למענכם, תושבי רעננה והסביבה. 

התקשרו עכשיו 077-8039781