לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית ברחובות

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית ברחובות והסביבה

תושבי רחובות מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת מרפסות שלא משנה חזית בניין

סגירת מרפסת בזכוכית ברחובות אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית ברחובות

רחובות, עיר ואם בישראל הידועה במעמדה הבולט כמרכז היי טק וחינוך איכותי, מעניקה סביבה טובה לפרט ולמשפחה שרוצים איכות בחיים. יש פה שילוב ייחודי של חיים מודרניים ומצוינות אינטלקטואלית. ככל שעיר דינמית זו ממשיכה להתפתח, כך מחפשים התושבים דרכים איכותיות לשדרג את הבית. אחת הדרכים המוצלחות ביותר, נקראת סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית. טרנד אדריכלי של סגירת מרפסות בזכוכית (מה שנקרא גם וילון זכוכית מתקפל) משתלב היטב בדירות חדשות, בבתים וותיקים ובדירות משופצות, בכל חלקי העיר.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי רחובות לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סגירת מרפסת בזכוכית ברחובות באיכות מעולה של סוניק גלאס

חשבתם שאין בארץ ייצור והכל מיובא? הרשו לנו לחדש לכם. ישנו מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, שהכל בו תוצרת הארץ, הכל איכותי ומוקפד, בטעם של פעם אך בעיצוב חדשני. אם אתם מחפשים סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת באיכות סוג א', הכירו את יתרונות חברת סוניק גלאס. 

לסוניק גלאס הבנה עמוקה בעיצובים חדשניים, בסגנון המתאים לסביבת ההיי טק של רחובות. מומחים בהתאמת מרפסות לסוג הבית ואופי הבניה מסביב. פתרונות הזכוכית של החברה נועדו להעצים ולהדגיש את הנוף המודרני והייחודיות של הבית בעיר.

החברה מציעה פתרונות של מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת, שרק מי שנמצא בתחום לאורך זמן ועם מחויבות ללקוח, יכול להציע. לרשותכם מרפסות זכוכית בהתאמה אישית, שיענו על הטעם והאסתטיקה המועדפים עליכם. בין אם אתם מחפשים עיצוב מינימליסטי או סגנון דרמטי, תוכלו ליהנות מליווי אישי כבר מהפגישה הראשונה של תיאום הציפיות. 

סוניק גלאס משתמשת בחומרי זכוכית איכותיים, זכוכית מחוסמת ורכיבים שלא מחלידים. הכל כדי שתיהנו ממרפסת מעולה, עם הגנה מפני פגעי מזג האוויר. הכל במגע אלגנטי ותוצאות שמתאימות  לאירוח, לפינת משחק, לחלל שבו אפשר לערוך ארוחה מול הנוף. וכמובן אי אפשר בלי להדגיש את ההתקנה המקצועית. הצוות של סוניק גלאס עושה הכל כדי שהלקוחות יהיו מרוצים. דיוק ומקצועיות בכל התקנה והתקנה. 

יתרונות חשובים של סגירת מרפסת בזכוכית ברחובות

רוצים לדעת עוד כמה דברים על היתרונות של מרפסות הזכוכית? מצוין. 

  • מרפסת סגורה עם זכוכית שומרת על בית קריר ונעים יותר. החום נשאר בחוץ, הגשם בחורף לא נכנס. נוחות לאורך כל השנה.
  • לוחות הזכוכית קלים לניקוי ושומרים על המרפסת ועל הבית מכניסת אבק, לכלוך, זיהום אוויר. כיף ליהנות במרפסת, מתי שרוצים וללא קשר למזג האוויר.
  • סגירות עם זכוכית מתקפלת למרפסת מפחיתות רעשים והפרעות מבחוץ. ברוכים הבית לבית יותר שקט מתמיד. 
  • תוספת הבידוד של הזכוכית גם תורמת לבית נעים יותר, שצריך פחות למזג או לחמם. קל לחסוך בהוצאות החשמל!

פתרונות וסוגים של סגירת מרפסת בזכוכית ברחובות

חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון יכולה לייצר ולהתקין עבורכם מגוון רחב של פתרונות. כתושבי רחובות תוכלו לבחור מבין אפשרויות שונות, בין אם יש לכם מרפסת קטנה ובין אם המרפסת שלכם רחבת ידיים. עיצובים מלוטשים, עיצובים שקופים צלולים, פתרונות עם הצללה מובנית, פתרונות עם אפשרות פתיחה לצד אחד – פנו למומחים של סוניק גלאס ותוכלו לקבל מענה לכל שאלה. 

לסיכום, חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף תכניס את הנוף היפה – אליכם הביתה! סגירת מרפסת בזכוכית ברחובות, בחירה מוצלחת מכל כיוון שלא תסתכלו על זה. בחירה בסגנון מודרני, מעוצב, שימושי, יעיל ונוח. מערכת זכוכית הזזה מתקפלת תשדרג את הבית שלכם ותהפוך את המרפסת לשימושית יותר, עם המשפחה ועם האורחים שלכם. צרו במרפסת המשודרגת פינת אירוח, גינת מרפסת, אפילו פינת עבודה או פינת קריאה או האזנה, הכל לפי טעמכם האישי.

התקשרו עכשיו 077-8039781