לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית באשדוד

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית באשדוד והסביבה

תושבי אשדוד מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת מרפסת איכותית וחזקה

סגירת מרפסת בזכוכית באשדוד אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית באשדוד

אשדוד, העיר הדרומית גאה ובעלת ההיסטוריה עשירה, ידועה בנופיה הציוריים ובקסם הים תיכוני ברחובותיה. בעיר שבה האקלים יכול להשתנות ולהפוך לחם מאוד ולח אפילו בשיא החורף, סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית יכולה להיות פתרון מעשי ואסתטי גם יחד. וילון זכוכית מתקפל יכול לשמור את הבית יותר נעים ויותר יפה, הן בקיץ והן בחורף.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי אשדוד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סגירת מרפסת בזכוכית באשדוד עם המקצוענות של סוניק גלאס 

אתם מוזמנים להכיר את סוניק גלאס, מקצוענים בתחום של סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת. זו לא חברה שמייבאת, אלא חברה יצרנית במלוא מובן המילה. מדובר על מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, שמקפיד על ייצור פתרונות איכותיים במיוחד. סוניק גלאס היא שם מוכר באשדוד בכל הנוגע לייצור ולהתקנת מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת. רבים מהלקוחות אומרים כי המומחיות של החברה בתחום זה היא ללא תחרות. לאחר שנים של ניסיון, מנהלי ועובדי החברה חידדו את יכולתם בתחום, מה שמאפשר מצוינות ממשית, כל פרויקט מבוצע ללא רבב.

אחד היתרונות המשמעותיים בבחירה בסוניק גלאס הוא היכולת לספק פתרונות מותאמים אישית, לכל משפחה ולכל בית ודירה באשדוד. בחברה מבינים היטב שכל מרפסת היא ייחודית, והצוות עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות, כדי לעצב פתרונות שמתאימים באופן מושלם לחלל ועונים על דרישות ספציפיות, שמתאימות לכם.

ידוע שהאקלים באשדוד יכול להיות מאתגר, עם קיץ חם ולפעמים הרבה אבק. סוניק גלאס משתמשת בחומרים איכותיים שהם לא רק עמידים מבחינה מבנית אלא גם עמידים ושומרים מפני פגעי מזג האוויר. כל זה מבטיח שמתחם מרפסת הזכוכית שלכם יעמוד איתן אפילו מול רוחות מהים, גשם או  קרינת השמש החזקה. כמו כן החברה מקפידה לעמוד בכל התקנות המסדירות סגירת מרפסות להבטחת בטיחות, איכות ונוחות. סוניק גלאס בקיאה היטב בתקנות וכל הפרויקטים שלה עומדים ברמת ביצוע איכותית במיוחד. 

מה כדאי לדעת על סגירת מרפסת בזכוכית באשדוד

סגירת מרפסת עם מערכת זכוכית הזזה מתקפלת היא הבחירה החכמה בשל האקלים בעיר. מרפסת סגורה עם זכוכית מספקת הגנה מפני רוחות חזקות, אבק וחול. הזכוכיות חוסמת ומשאירה בחוץ את חום השמש החזקה. יחד עם זאת בזכות תוצרי האיכות של חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף עדיין מתאפשרת כניסת שפע של אור טבעי. היתרון – זה יוצר אווירה מוארת ומזמינה ומאוד מסבירת פנים. הדבר מהווה יתרון עבור תושבי אשדוד המעוניינים ליהנות מהשמש המאירה מבלי להיחשף לפגעי מזג האוויר החם. 

ובנוסף, אין ספק כי סגירת מרפסת עם זכוכית יכולה להפחית באופן משמעותי את זיהום הרעש מהסביבה, כך שתוכלו ליהנות משלווה ושקט בתוך הבית. אגב, מרפסת זכוכית איכותיות מאוד נוח לתחזק והיא נשמרת לשנים במראה חדש ומבריק. 

אך לבחור סגירת מרפסת בזכוכית באשדוד

כעת, חשוב להבין כי ישנן מספר אפשרויות לבחירה כשמדובר בהזמנת זכוכית מתקפלת למרפסת. למשל, ישנן אפשרויות פופולריות באשדוד, המבוססות על לוחות זכוכית ללא מסגרת. ישנן פתרונות עם אמצעי הזזה וקירות זכוכית נשלפים. ישנם הבדלים באופן הסגירה ובעיצובים, בגימור ובסגנון. כל סוג מציע יתרונות משלו, המאפשרים לכם לבחור את הסגנון המתאים ביותר להעדפותיכם וצרכיכם.

מחפשים חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון? זיכרו את השם, סוניק גלאס.  סגירת מרפסת זכוכית באשדוד טומנת בחובה יתרונות רבים, הגנה ממזג האוויר, נוף פתוח ואסתטיקה גבוהה. סוניק גלאס, בעלת המומחיות המוכרת והמחויבות לאיכות, מהווה בחירה אמינה ומקצועית לכל המעוניינים להפוך את המרפסות לחללים יפים יותר, פונקציונליים ומודרניים. עם סוגים שונים של סגנונות וזכוכית ופתרונות זכוכית מחוסמת, לבעלי דירות ובתים באשדוד יש את הגמישות להתאים אישית את סגירת המרפסת, בלי פשרות. הכל, באיכות ישראלית במלוא מובן המילה.

התקשרו עכשיו 077-8039781