לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בראשון לציון

מפעל ייצור ישראלי למערכות זכוכית לסגירת מרפסות בזכוכית אנחנו נותנים שירות גם בראשון לציון

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של  

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

 

סגירת מרפסות שמש עם אחריות לכל החיים

סגירת מרפסת בזכוכית בראשון לציון אלו כל היתרונות.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בראשון לציון

‏ראשל"צ, השוכנת במישור החוף, היא אחת הערים המשגשגות בארץ. לעיר יש מיקום מעולה, קרבה לים, סביבה תוססת של עסקים, מגורים ומגוון אטרקציות. באופן טבעי, תושבי ראשון לציון מחפשים ללא הרף דרכים לשפר את הבית ואת המרפסת. נסביר להלן כל מה שרציתם לדעת על סגירת מרפסת בזכוכית בראשון לציון ולא היה לכם את מי לשאול.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי ראשון לציון

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

 

סגירת מרפסת בזכוכית בראשון לציון, מה כדאי לדעת 

סגירת מרפסת זכוכית היא שדרוג עכשווי, המחבר בין תוך הבית לבין המרפסת (והסביבה שבחוץ).  עיצוב חדשני זה שידוע גם בתור‏ וילון זכוכית מתקפל מתבסס על התקנת לוחות זכוכית איכותיים על גבי היקף המרפסת. מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת מגבשת חלל סגור ממנו ניתן ליהנות בכל ימות השנה. 

בראשון לציון, תושבים רבים אימצו בלב שלם את המגמה הזו, והפכו את המרפסות שלהם ליפות יותר, פרקטיות ובקיצור, מושלמות. 

‏מצוינות של סגירת מרפסת בזכוכית בראשון לציון בליווי חברת סוניק גלאס 

רוצים גם אתם‏ זכוכית מתקפלת למרפסת? הכירו את סוניק גלאס, חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון. זו חברה המצטיינת במתן פתרונות יוצאי דופן לסגירת מרפסות בראשון לציון. מה נותנת לכם חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף: ראשית, ‏מצוינות מקצועית ללא פשרות. ‏סוניק גלאס מקפידה על פתרונות מיטביים, ללא דופי ובאיכות עילית. מערכות סגירת מרפסת הזכוכית מיוצרות בקפידה, תוך מחשבה על אסתטיקה, אריכות ימים, יופי ועמידות. השימוש בזכוכית מחוסמת מבטיח תוצאות מרהיבות בשילוב בטיחות ושמירה על שדה ראיה פתוח החוצה. 

קרבתה של ראשון לציון לים דורשת עמידות. ואכן החברה מקפידה על תכנון, ייצור והרכבה של פתרונות שיכולים לעמוד באקלים החוף המאתגר, רכיבים עמידים בפני חלודה, יציבים וחסונים. בעיר שהתברכה בשפע שמש, חשוב לבחור פתרונות שיכולים להגן משמש ולאפשר חלל מבודד, מרהיב ונעים בכל זמן. 

זה גם המקום לציין כי סוניק גלאס היא מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, שמספק אחריות על איכות המוצר. מחויבות החברה לאמינות ולשביעות רצון הלקוחות מתבטאת בהקפדה על ייצור מקומי בלבד. הכל מיוצר בארץ, ללא חלקי יבוא או מרפסות ללא אבא ואימא. הכל מיוצר כאן, על ידי החברה.‏ הכל תחת בקרת איכות קפדנית.‏

למה כדאי לבצע סגירת מרפסת בזכוכית בראשון לציון

חושבים על סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת ורוצים לדעת יותר? שימו לב לכמה יתרונות מובהקים, שייהנה מהם כי מי שיזמין סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית לתושבי ראשון לציון. ראשית, מערכות סגירת מרפסות זכוכית מאפשרות לכם לשהות במרפסת בחופשיות, מתי שרק רוצים ללא תלות במזג האוויר. מערכות אלה מוסיפות נופך של קסם אלגנטי חדשני, ומעצימות את היופי של הבית מבפנים ומבחוץ. 

אל תשכחו כי ‏‏ מערכת זכוכית הזזה מתקפלת מספקת בידוד אקוסטי ותרמי יוצא דופן. כך תוכלו לחסוך אנרגיה בעלויות חימום וקירור. זה הזמן גם שלכם ליהנות מהגנה היקפית מפני פגעי מזג האוויר. הפכו את המרפסת לפינת חמד נוחה ומוגנת בימים חמים או קרים, בימים לחים או יבשים. והבונוס – זה מסוג הדברים שמעלים את ערך הדירה או הבית שלכם.

‏סגירת מרפסת בזכוכית בראשון לציון בסגנון ובטעם שלכם 

‏לתושבי ראשון לציון יש את הגמישות לבחור מבין תצורות שונות של מרפסת סגורה עם זכוכית. למשל, אפשר לבחור סגירה מלאה, היקפית מסביב. פתרון זה מציע הגנה מרבית, ורסטיליות ומרחב מגורים עם שדה ראייה פנורמי. אפשר לבחור סגירות חלקיות, סגירות למרפסות גבוהות, סגירות לדירות נמוכות וכן פתרונות נוספים בייצור לפי מידה, כרצוי לכם. ‏

התקשרו עכשיו 077-8039781