לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית ברמת גן

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית ברמת גן והסביבה

תושבי רמת גן מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת זכוכית למרפסת בבניין קומות

סגירת מרפסת בזכוכית ברמת גן אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית ברמת גן

רמת גן, עיר תוססת ומרכזית בישראל, הממוקמת בסמיכות למטרופולין השוקק של תל אביב, מציעה לתושביה חווית מגורים אורבנית ייחודית. בשנים האחרונות, המגמה של סגירת מרפסות עם מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת זכתה לפופולריות עצומה בעיר זו. נסביר על היתרונות של סגירת מרפסת עם וילון זכוכית מתקפל, הסוגים השונים הקיימים בשוק וממי כדאי להזמין סגירת מרפסת בזכוכית ברמת גן.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי רמת גן לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סגירת מרפסת בזכוכית ברמת גן באיכות המקצועית של חברת סוניק גלאס 

כשמדובר על סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת, השאלה הראשונה היא לאיזו חברה לפנות. מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית, המבוסס על ייצור מקומי בלבד, הוא אפשרות טובה מאוד.  סוניק גלאס היא חברה וותיקה ואמינה, המתמחה בפתרונות של סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית. בין היתרונות המובהקים שהיא מציעה:

  1. מומחיות והקפדה – לסוניק גלאס הבנה מעמיקה בתחום והיא מציעה הקפדה בהליך הייצור ובהתקנה. 
  2. פתרונות מרפסת הזכוכית מותאמים במיוחד לאקלים הישראלי, מה שלא תמיד נכון בפתרונות מיובאים שלא מיוצרים בארץ, תוך התאמה למזג האוויר. 
  3. סוניק גלאס מציעה מגוון רחב של סוגי זכוכית, עיצובים ואפשרויות מסגור והזזה. כתושבי רמת גן תוכלו להתאים אישית את סגירת המרפסות שיתאימו להעדפותיכם. 
  4. סגירת מרפסת עם מערכת זכוכית הזזה מתקפלת באיכות גבוהה, תותאם מבחינה אסתטית וייצוגית לבית שלכם. זכוכית סוניק גלאס משלבת צורה יפה ותפקוד איכותי, כדי לשפר את המראה  של חלל המגורים שלכם, בפנים ובחוץ.
  5. החברה משתמשת בזכוכית מחוסמת באיכות גבוהה מאוד, על פי תקני איכות ובטיחות מהטובים מסוגם. כך תבטיחו שהמרפסת הסגורה שלכם תהיה פינת חמד יפה, בטוחה ועמידה, בעיר סואנת כמו רמת גן.

עיצוב, אסתטיקה, נוחות 

הנה כמה יתרונות חשובים בהתקנת מרפסת סגורה עם זכוכית. סגירת מרפסות בשיטה זו מאפשרת לתושבי רמת גן ליהנות מחללי אירוח או אזורי התרווחות נעימים, לאורך כל השנה. סגירות אלה מספקות הגנה מפני גשם, מכל רוח או אבק, עשן או לכלוך. זה מבטיח שהמרפסת שלכם תישאר יפה ונעימה בכל עונות השנה.

זכוכית מתקפלת למרפסת מאפשרת חדירת שפע של אור טבעי משובב נפש, לאזורי הבית ולחדרים השונים שלכם. זה יתרון במיוחד ברמת גן, שם התושבים מעריכים את האקלים שטוף השמש לאורך רוב השנה. שימו לב כי חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון מביאה אליכם סגירות זכוכית שעוזרות להפחית את הרעש ההומה מבחוץ. כך יוצרים סביבת מגורים שקטה ושלווה יותר בתוך הנוף העירוני ההומה של רמת גן. יש לציין כי עלות השירות סבירה ביותר, ואין צורך להיכנס לשיפוצים מהותיים כדי לשפר את אזור המרפסת בביתכם. וגם, סגירת מרפסות זכוכית דורשת תחזוקה מועטה בלבד, שזה פלוס נוסף. 

איך לבחור סגירת מרפסת זכוכית ברמת גן

אחרי שבחרתם חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף, זיכרו שיש לכם אפשרויות שונות לבחירה, הן בגודל הסגירה והן במאפייניה האחרים. ישנן מרפסות ללא מסגרת היקפית. ניתן להזמין לוחות זכוכית עם הזזה, שנאספים הצידה ללא שום מאמץ. ניתן להזמין סגירות עם אקסטרה יופי ואלגנטיות. ויש גם סגירות חלקיות ופתרונות נוספים. תוכלו להתייעץ עם המומחים, שיקחו בחשבון את סוג המרפסת אצלכם ואת העדפותיכם האישיות. 

אכן, סגירת מרפסת זכוכית ברמת גן היא דרך פרקטית ומושכת לשפר את מרחב המגורים שלכם. סוניק גלאס, עם המומחיות וההיצע המגוון, מהווה בחירה אמינה עבור תושבי העיר המבקשים להפוך את המרפסות לאזור מקסים, נינוח, יפה ומוגן מגשם ורוח. אם אתם רוצים יופי שקוף ואיכות ביצוע גבוהה, סגירת מרפסות זכוכית ברמת גן מציעה יתרונות חשובים אלה.

התקשרו עכשיו 077-8039781