לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בגבעתיים

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית בגבעתיים והסביבה

תושבי גבעתיים מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת מרפסת בזכוכית בגבעתיים אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בגבעתיים

גבעתיים, השוכנת במישור החוף, ידוע באווירתה השלווה ובאיכות האדריכלית של רבים מבתיה. ככל שהעיר התוססת הזו אוהבת יופי עירוני, כך גם מחפשים התושבים דרכים לשדרג את בתיהם. והפעם, נספר כיצד ומדוע מרפסת סגורה עם זכוכית מהווה פתרון כל כך נכון, כל כך מתאים. ואכן בעלי בתים רבים בגבעתיים כבר לוטשים עיניים לשכנים שהתקינו פתרון כזה, ורוצים גם כן זכוכית מתקפלת למרפסת. כדאי להבין את היתרונות, את המשמעויות ואיזה מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית מביא את התמורה המלאה שאתם מחפשים. 

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי גבעתיים לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

המיטב של סוניק גלאס לצורך סגירת מרפסת בזכוכית בגבעתיים

כשמדובר בסגירת מרפסת עם זכוכית בגבעתיים, לא כל הספקים זהים זה לזה. סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת תהיה יפה, טובה ומוצלחת, בהתאם לרמת החברה שמייצרת ומתקינה את חלקי הסגירה. אחת החברות הבולטות בתחום היא סוניק גלאס. חשוב להבהיר כי החברה מבצעת סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית על בסיס ייצור עצמאי, כחול לבן, בארץ. אלה לא רכיבים שמגיעים מאיזה יצרן עלום ולא מוכר בחו"ל. אין ספק שיצרן ישראלי הוא לא רק גאווה ישראלית אלא גם מקור אמין, לאיכות ללא פשרות. חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון שנותנת לכם איכות!

לסוניק גלאס הבנה מעמיקה של העדפות הקהל בארץ. לחברה ניסיון רב עם התקנות והרכבות בכל אזור המרכז וגם באזורים נוספים. מקפידים על תהליכי ייצור איכותיים, בקרת איכות, בירור צרכים מקיף עם כל לקוח. ידע זה מבטיח כי פתרונות מרפסת הזכוכית שמקבלים תושבי גבעתיים יתאימו להם, לאופי הבית ולגודל למרפסת. התאמה אידיאלית, באיכות שמחזיקה שנה אחר שנה. 

מדוע סגירת מרפסת בזכוכית בגבעתיים היא הדבר הגדול הבא 

מערכת זכוכית הזזה מתקפלת היא פתרון פונקציונלי ויפה, שמגיע בתצורות שונות. בין אם מדובר בסגירה קלאסית ובין אם מדובר למשל בפתרון של וילון זכוכית מתקפל, הרי שראוי לציין כמה מהיתרונות המובהקים. 

תחילה, מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת אפשרת לתושבי גבעתיים ליהנות מישיבה או אירוח במרפסת, ללא גבולות. פתרון מושלם מפני גשם, מפני סערה או אבק, שמש, קור או חום. המרפסת שלכם תישאר תמיד שימושית בכל עונות השנה. אוהבים אור טבעי? אתם לא לבד. ואכן, חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף תוכל לאפשר לכם ליהנות משפע של אור טבעי. האור זורם פנימה דרך הלוחות הצלולים, שלא חוסמים את הנוף. סגירת מרפסות זכוכית מאפשרת לאור להיכנס הביתה ולהאיר את הכל בצורה נעימה לעין ואסתטית ביותר. מלבד זאת תיהנו מאפקט ברור של הפחתת רעשים. בית שקט יותר, בלב גבעתיים, יאפשר לכם להרגיש כאילו עברתם לאזור כפרי ושלוו. 

מגוון פתרונות, לכל סוגי המרפסות 

תנו את הדעת על כך שיש אפשרויות שונות של סגירת מרפסות. ישנן סגירות מלאות וישנן סגירות חלקיות. ישנן סגירות ללא מסגרת, עם זכוכית שקופה לגמרי או עם זכוכית בגוונים שונים. חשוב כמובן שהסגירה תיעשה מזכוכית מחוסמת, האיכותית והעמידה. ניתן להתקין מרפסות נפתחות, עם סגירות שנאספות הצידה בקלות. הן מהאפשרויות הפופולריות והמבוקשות ביותר כיום. תוכלו להתייעץ עם מומחי החברה, לבחירת לוחות זכוכית שיספקו לכם גמישות בשימוש, נוחות ויופי גם יחד. 

לסיכום, סגירת מרפסת עם זכוכית בגבעתיים היא דרך נוחה, פרקטית וצלולה, לשפר את מרחב המגורים שלכם ולהנות ממרפסת משופרת. סוניק גלאס, עם המומחיות והוותק ומגוון רחב של פתרונות, היא בחירה מושכלת ואמינה למי שמעדיף איכות כחול לבן, איכות ללא פשרות. רוצים הגנה מפני מזג האוויר, ופינת חמד שקופה, יפה ונעימה? סגירת מרפסות זכוכית בגבעתיים באיכות סוניק גלאס – הפתרון שלכם ובשבילכם. 

התקשרו עכשיו 077-8039781