לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בבת ים

מפעל ייצור ישראלי המתמחה בייצור מערכות לסגירת מרפסות בזכוכית בבת ים והסביבה

תושבי בת ים מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירה חשמלית למרפסת שמש

סגירת מרפסת בזכוכית בבת ים אלו היתרונות שלנו.

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בבת ים

‏בת ים, השוכנת לחום ים מקסים וציורי, ידועה בטיילת היפה שלה, במסעדות התוססות ובבתי הקפה הנעימים שלה. עיר יפה ושוקקת זו מלאה נופים יפים ובתים יפים. יש לכם מרפסת ואתם רוצים לשפר אותה? זה הזמן ליצור קשר עם חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף. הכירו את היתרונות המדהימים של סוניק גלאס עבור תושבי בת ים, המותאמים מאוד לסביבה חופית שלווה זו.‏

סגירת מרפסת בזכוכית בבת ים: כיף להשקיף על הנוף ‏

מרפסת סגורה עם זכוכית היא רעיון מודרני מרהיב, מעודן וגם שימושי להפליא. זכוכית מתקפלת למרפסת הכניסה הביתה אסתטיקה מודרנית, שתומכת בחיבור אפקטיבי של פנים הבית והסביבה הסמוכה (דרך המרפסת). עיצוב חדשני זה מתבסס על התקנת לוחות זכוכית איכותיים, מסוג שנקרא זכוכית מחוסמת. כך יוצרים אזור סגור, שאפשר ליהנות בו ביום ובלילה, בכל עונה, גם במזג אוויר נעים וגם במזג אוויר לא נוח. כי בתוך המרפסת הסגורה, תמיד נעים ונוח! רבים מתושבי בת ים מצטרפים למגמה ויוצרים קשר עם חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון. רוצים גם? בקרוב תוכלו ליהנות בדיוק מכל זה!

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לתושבי בת ים לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

סוניק גלאס מציגים: סגירת מרפסת בזכוכית בבת ים ברמה אחרת

‏סוניק גלאס, חברה ישראלית שמייצרת בארץ פתרונות יוצאי דופן לסגירת מרפסות. מחפשים איכות ומקצועיות? סוניק גלאס לא מתפשרת על פחות מהטוב ביותר. היא ידועה בהיותה יצרנית ישראלית, ‏ מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית שמבצע בעצמו את כל ההרכבה והייצור עם בקרת איכות מלאה.

מיקומה של בת ים על קו החוף השמשי מחייב התקנה של מערכות הזכוכית הטובות ביותר של סוניק גלאס. הן מתוכננות לעמוד באתגרים הייחודיים, מזג אוויר חם, לחות גבוהה, מליחות גבוהה, רוחות מהים. הכל עמיד, לא מחליד, נקי ובעיצוב מרהיב וחדשני. 

‏הכל על סגירת מרפסת בזכוכית בבת ים‏

סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת מתאימה לבתים ודירות מכל הסוגים. סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מאפשרת ליהנות מנוף יפה, נוף מרהיב שתמיד נראה פתוח וצלול. בזכות וילון זכוכית מתקפל מובטחת לכם, תושבי בת ים, ‏הנאה לאורך כל השנה. יותר לא תצטרכו לוותר על ישיבה במרפסת בגלל גשם או שמש. מערכות אלה מוסיפות אלגנטיות ועיצוב נקי, שיתאים לבית החדש, המשופץ או המשודרג. המרפסות סגורות עוזרות לשמור על טמפרטורה נוחה יותר בבית, עם חיסכון בעלויות החימום והקירור – שיקול חשוב בעיר חוף כמו בת ים.‏

כאשר אתם בוחרים מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת, דעו שיש לכם לא מעט אפשרויות בחירה. ניתן לבחור פתרון של סגירה בכל אזור המרפסת. עיטוף מלא בלוחות זכוכית, שמציע הגנה מרבית, רב תכליתיות ומלאה. אפשר גם לבחור סגירה חלקית, אם רוצים שאחד הצדדים יהיה פתוח או פתוח באופן חלקי, תלוי בצרכים שלכם ובסוג המרפסת. תוכלו ליצור קשר עם סוניק גלאס מתמחה בהתאמת מערכות סגירת מרפסות זכוכית, בהתאמה אישית לפי הרצוי לכם. מקצוענות שמבטיחה כי מרפסת החלומות של כל דייר וכל משפחה תהפוך למציאות.‏

רוצים לדעת עוד על‏ מערכת זכוכית הזזה מתקפלת? סגירת מרפסת זכוכית בבת ים משלימה באופן מושלם את האווירה ומתאימה מאוד לעיר חוף מודרנית. סוניק גלאס מזמינה אתכם לפנות ולקבל את כל המידע שיעזור לכם ליהנות מהטוב ביותר. בזכות מסירותה לאיכות ולחדשנות, תוכל לשפר את ביתכם ולהעניק לעצמכם יופי ונוחות, מרפסת במראה חדש עם הנוף הכי נקי ויפה שאפשר. בקרוב תוכלו ליהנות מתמצית יופייה של בת ים, מראה החוף והגלים, בנוחות נעימה בכל מזג אוויר אפילו בלי לצאת מהבית. 

התקשרו עכשיו 077-8039781