לוגו של סוניק ללא רקע

סגירת מרפסות בזכוכית בגני תקווה

המומחים לסגירת מרפסות בזכוכית בגני תקווה

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד
או צלצלו לנייד
052-4744445

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור שיווק והתקנה במגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות בזכוכית מתקפלות וזזה.

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בתחום 

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

סגירת מרפסת בגג

סגירת מרפסת בזכוכית בגני תקווה

עבודות נבחרות

סגירת מרפסת בזכוכית בגני תקווה

תושבי גני תקווה והסביבה? ידוע לכם בוודאי שזו עיר נעימה השוכנת בבקעת אונו, ידועה בנופיה הנאים ובאווירה העירונית החביבה שבה. רבים מבעלי הבתים והדירות בגני תקווה מחפשים רעיון לשפר את חללי הפנים בבית, ומבינים כי שיפור המרפסת הוא דרך טובה לכך. חברה לסגירת מרפסות בזכוכית שלא משנה את הנוף יכולה להיות צעד גדול בכיוון הנכון. מרפסת סגורה עם זכוכית הופכת ללהיט שצובר פופולריות בשנים האחרונות בכל האזור. 

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

 

סגירת מרפסת בזכוכית בגני תקווה באיכות של סוניק גלאס 

כשמדובר בסגירת מרפסת עם זכוכית בגני תקווה, יש כמה אפשרויות שעליהן נדבר בהמשך. אך תחילה, הכירו חברה לסגירת מרפסות עם צל שלא צריך לשים וילון מהטופ בארץ, סוניק גלאס. זו היא יצרנית ומתקינה של פתרונות זכוכית למרפסות עם נוכחות חזקה באזור. המומחים של סוניק גלאס מכירים לעומק את האקלים ומזג האוויר הייחודי של גני תקווה. ביכולתם לספק פתרונות זכוכית בייצור עצמי, שמתוכננים לעמוד בפני תנאי אקלים שונים. המשמעות היא מערכת זכוכית מתקפלת מומלצת בעלת עמידות, שתוכל לעמוד בכל עונות השנה על הצד הטוב ביותר. 

סוניק גלאס מציעה מגוון רחב של סוגי זכוכית ועיצובים, לרבות וילון זכוכית מתקפל. זה מאפשר  לכם להתאים אישית את סגירת המרפסות בהתאם להעדפותיכם האישיות. אם אתם מעדיפים זכוכית שקופה לתצוגה ללא הפרעה או זכוכית עם גוונים או שיפורים נוספים, סוניק גלאס יכולה לענות על הצרכים שלכם.

חשוב להוסיף כי מפעל לסגירת מרפסות בזכוכית מהשורה הראשונה מתכנן ומייצר פתרונות בעלי יעילות אנרגטית גבוהה. הסגירות עוזרות לווסת את הטמפרטורות בתוך הבית, ומפחיתות את הצורך בחימום או קירור המבוססים על חשמל. וכמובן, סגירת מרפסת עם זכוכית של סוניק גלאס מוסיפה מגע עמוק של אלגנטיות מודרנית לבית. שילוב אסתטיקה עם פונקציונליות, לשיפור מראה הבית והמרפסת גם יחד. כמו כן, החברה משתמשת בזכוכית מחוסמת באיכות גבוהה שהיא לא רק חזקה אלא גם מציעה בטייחות משופרת, היכן שהיא נדרשת. 

למה סגירת מרפסת בזכוכית בגני תקווה כל כך מבוקשת

סגירת מרפסות בזכוכית מתקפלת מאפשרת לכם ליהנות מתצפית יפה לכל הסביבה. פתרון כזה  מגן מפני גשם, רוח ואבק, ומבטיח שתוכלו להשתמש במרפסת שלכם בכל עונה, בכל שעה, מתי שרק תרצו. סגירת מרפסות בזכוכית פנורמית מציגה את הנוף מסביב אך גם מאפשרת כניסת שפע של אור טבעי, ומאירה את אזור המגורים שלכם על הצד הטוב ביותר. זה חשוב במיוחד בגני תקווה, שם התושבים מעריכים את האקלים שטוף השמש של העיר.

עוד אפשר לומר כי המרפסת הסגורה מוסיפה ערך רב לבית. כאשר תעמידו אותו למכירה, הקונים יתרשמו מאוד ממרפסת משודרגת. וביום יום, חשוב לא פחות לדעת שסגירות הזכוכית יכולות לסייע בהפחתת רעשי רקע מבחוץ ולספק סביבת מגורים שקטה ושלווה מאוד. אגב, מרפסות זכוכית קלות יחסית לתחזוקה. ניקוי קליל הוא בדרך כלל כל מה שנדרש כדי לשמור על מראה מצוחצח ומבריק.

סגירת מרפסת בזכוכית בגני תקווה – הפתרון שמתאים לכם 

ישנן אפשרויות שונות לסגירת מרפסת עם זכוכית בגני תקווה, כל אחת עם המאפיינים הייחודיים שלה. אפשרות אחת של מערכת זכוכית הזזה מתקפלת כוללת סגנון ללא מסגרת. יש גם פתרונות מלוטשים ומודרניים שמציעים נוף פתוח ונקי לגמרי. אפשר לבחור לוחות זכוכית מתקפלת למרפסת המאפשרים לכם לפתוח או לסגור את המרפסת לפי הצורך, בקלילות וללא מאמץ או לוחות זכוכית קבועים שמספקים מתחם אחיד וסגור. בקיצור, יופי והגנה לאורך כל השנה מפני פגעי מזג האוויר ואסתטיקה יפה במרפסת שלכם.

התקשרו עכשיו 077-8039781