לוגו של סוניק ללא רקע

וילון זכוכית מתקפל שעושה צל

וילון הזכוכית שלנו הוא יודע להתקפל והוא עושה צל טבעי ונעים לאחר ההתקנה

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

קצת עלינו

סוניק גלאס מפעל ייצור ישראלי העוסק בייצור מגוון מערכות זכוכית לסגירת מרפסות ופרגולות, בין מוצרי החברה ניתן למצוא מגוון פתרונות איכותיים של קירוי והצללה כמו: 

פרגולות אלומניום חשמליות / מסכי זיפ ZIP / וסגירות חורף 

לבעלים של החברה אהרון כהן  יש ניסיון מעל 15 שנה בייצור/יבוא ושיווק של המוצרים

החברה נותנת פתרונות מגוונים לחברות ומוסדות ועוסקת בשיתופי פעולה עם חברות בניה, אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. 

 

וילון זכוכית מתקפל שעושה צל

מה מיוחד ב וילון זכוכית מתקפל שעושה צל ?

עבודות נבחרות

וילון זכוכית מתקפל שעושה צל

בתחום הפתרונות של עיצוב הבית בדגש על המרפסת, וילון זכוכית מתקפל שעושה צל הולך ותופס מקום של כבוד. זוהי בחירה מתוחכמת ופרקטית עבור בעלי דירות, בתים ועסקים. פתרונות כגון זכוכית דגם אלום למרפסת מתקפלת בצידן הימני מקנות יכולת ייחודית להכניס הביתה את יופיו של הנוף הטבעי מבחוץ, בשילוב היופי הטמון בזכוכית הצלולה. אם חשבתם על פתרון מרהיב שיאפשר לכם לסגור מרפסת בזכוכית מתקפלת או שאתם מחפשים סגירת חורף למסעדות, וילון זכוכית מתקפל שעושה צל מבית סוניק גלאס מביא עימו שלל יתרונות.

לקוחות ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לקוחות ממליצים

מיכאל בן שמואל
קרא עוד
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר עצמו שהוא פשוט מדהים. זה עמיד בפני כל מזג אוויר שזה מדהים ונותן גם המון פרטיות ברמה כזאת שהתחלנו לשבת במרפסת הרבה הרבה יותר.
דניאל רווידזן
קרא עוד
מוצר מדהים שמי שיש לו מפרסת או כל חלל אחר שמתאים לזה ולא שם אותו פשוט מפספס איכות חיים ברמה אחרת! חברה מדהימים עשו לי התקנה מהירה והכל עובד פגזז מומלץ בחום בחום
מעיין בריל
קרא עוד
הסוככי מסך שקניתם אצלהם מחזיקים כבר מעל שנתיים כמו חדשים. צוות מעולה שיודע את העבודה וגם נותן המון וודאות לאורך כל העבודה. מרוצה מאוד.
ישראל ישראלי
קרא עוד
מהרגע הראשון ידעתי שמצאתי את החברה הטובה ביותר עבורי להזמנה של סוככי מסך, מסבירים הכל בסבלנות והכל גם עובד חלק בסופו של יום שזה הכי כיף ונותן לנו תחושה משודרגת למרפסת.
ישראל ישראלי
קרא עוד
גם בחורף גם בקיץ, מוצר חובה בכל מרפסת. אני לא יודע איך היינו חיים פה בלי זה לפני זה, פשוט פותח את הבית בקטע מטורף.
הקודם
הבא

מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד!

מלאו פרטים בטופס הבא
וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

איכות סוניק גלאס ללא פשרות: וילון זכוכית מתקפל שעושה צל

סוניק גלאס יוצרת, מעצבת ומתקינה שלל פתרונות של זכוכית מתקפלת למרפסת אקורדיון. החברה ביססה את עצמה על איכות, ייצור כחול לבן, בקרת איכות ללא פשרות. סוניק גלאס מעמידה בפניכם שנים של ניסיון, הבנה מקיפה בעיצוב והתקנה בעזרת צוות מובחר ומיומן ביותר. ביכולתכם לבחור זכוכית נאספת אקורדיון או פתרונות אחרים, מותאמים בדיוק למטרות ולהעדפות שלכם. למשל הטופ של סגירת מרפסות בזכוכית דגם גלאס שקופה מביא עימו שיק של אדריכלות מתוחכמת ושיפור של עיצוב הפנים. 

חומרים באיכות גבוהה מבית סוניק גלאס, יאפשרו לכם ליהנות מסגירת חורף זכוכית הזזה לשנים ארוכות. החברה נותנת עדיפות לאיכות בזכוכית מחוסמת ובמסגרות העמידות ובכל יתר המרכיבים. בנוסף, סגירת חורף זכוכית מתקפלת באיכות סוניק גלאס מתוכננת ומותקנת לקבלת נוחות מקסימלית למשתמש. הפאנלים ולוחות הזכוכית מחליקים בקלות וללא מאמץ על המסילות כך שניתן לפתוח או לסגור את המרפסת לפי הרצוי לכם. 

יתרונות של וילון זכוכית מתקפל שעושה צל

מערכות סגירת חורף בזכוכית נאספת מתוכננות לספק בידוד מעולה לביתכם. המשמעות היא שלאחר ההתקנה תוכלו לשמור על טמפרטורה פנימית מיטבית בבית, עם פחות צורך בחימום או קירור חשמליים. בנוסף:

  • חלונות זכוכית מתקפלות מספקים לכם את הטוב שבשני העולמות – מצד אחד מספקים צל נעים ומצד שני מאפשרים לאור טבעי רב לחדור דרכם כאשר תרצו בכך. כל זה יוצר אווירה נוחה ומזמינה.
  • מערכת זכוכית הזזה למרפסת נותנת לכם שליטה מיטבית על רמת ההצללה הרצויה. בין אם אתם רוצים צל מלא ביום חם או משחק עדין של צללים במהלך אחר צהריים קריר, וילון זכוכית מתקפל שעושה צל מאפשר לכם התאמה אישית בכל רגע. 
  • לצד יצירת הצל, וילונות הזכוכית יכולים להעניק נוף ללא הפרעה, נוף פתוח של החוץ. תוכלו ליהנות מיופייה של סביבתכם מבלי לוותר על תחשוה של פרטיות. וילונות זכוכית מתקפלים יכולים לשמש גם ליצירת פינות פרטיות וסגורות, לארוחה משפחתית במרפסת או לכל מטרה אחרת.
  • סגירת חורף אקורדיון תורמת להפחתה יעילה של הבוהק המסנוור. הסגירה מגוננת על החללים הפנימיים מפני אור שמש מוגזם, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור בתים ועסקים שרוצים סביבה נעימה יותר.
  • וילונות זכוכית מתקפלים בסגנון של סגירת חורף זכוכית גליוטינה משדרגים את האסתטיקה של הנכס שלכם, הן מבפנים והן מבחוץ.

וילון זכוכית מתקפל שעושה צל ופתרונות נוספים 

מעדיפים וילונות בסגנון אקורדיון? צריכים סגירת חורף לבתי קפה בעיצוב מרהיב במיוחד? יש לכם צורך בוילונות עם תוספת פאנלים המתקפלים בנוחות ובאלגנטיות? מעדיפים מערכות שיכולות להתקפל בצורה קומפקטית במיוחד? כל זאת ועוד תוכלו למצוא אצל סוניק גלאס. 

סוניק גלאס, המותג שמציע פתרון יפה ופרקטי לכל סוגי המרפסות הפתוחות. עם המומחיות, אפשרויות ההתאמה האישית והמחויבות לאיכות, סוניק גלאס מבטיחה שתוכלו ליהנות מצל טבעי ומהיתרונות הרבים שיש למערכות אלה להציע. תוכלו להיעזר במומחי החברה לצורך בחירה מתוך שלל הסוגים השונים הזמינים למענכם.

התקשרו עכשיו 077-8039781